BB Couture Balboa Beach Bunny

Tak moje fotky nejsou žádná sláva, protože v reálu je BB Couture Balboa Beach Bunny daleko hezčí. Ty třpytky jsou totiž různobarevné a tak hezké...
Na vině je stávkující počasí, protože zatímco v normálních podmínkách je tenhle lak moc hezká fialová (borůvková marmeláda) a třpytky viditelné jen z blízkosti, tak na sluníčku bude tahle barva jak malý kaleidoskop. 
Barvy třpytek jsou fialová, modrá, zelená, červená a stříbrná (nebo taky záleží na úhlu ze kterého se díváte), ale každopádně kráásnééé. Ta základová barva je hodně podobná OPI Merry Midnight, jen mínus červené šupinky a vícebarevné glitry, takže skoro vůbec, ale když jsem je nalakovala, tak zdálky si podobné byly.
Lakuje se dobře, zase jsem dala tři vrstvy a zase zasychá hrbolatě, takže nezbytností je nadlak, jako je to na mých fotkách. Měla jsem ho dva dny a začal se loupat, takže nic moc výdrž. Detail ze kterého se nic nedozvíte. 
A vysvětlí mi někdo - má ten název nějakou spojitost s Rockym?
Celkové dojmy:
  • pozitivem: velmi pěkná borůvková zavařenina poprášená malými krystalky v barvách duhy
  • negativem: zase tři vrstvy, zasychá hrbolatě (to ty třpytky)
Summary: This polish is so much better in real life than on my photos since there was no sun when I swatched it, I didn´t capture how sparkly this polish infused with microglitters is. Sad. BB Couture Balboa Beach Bunny is blueberry jam infused with multicolored micro glitters. I found blure, green, red, silver and purple glitters and they´re so pretty.  Application is so so, three coats to full coverage and polish dries bumpy. Basecolor reminded me of OPI Merry midnight.

11 komentářů:

  1. Opět ti moc sluší! Ty to máš vždycky tak dokonale nalakované, že snad ani nemá cenu, abych pak ty laky dávala na můj blog!

    OdpovědětVymazat
  2. Ty už ho na blogu máš, zas až tak dokonalé to není :))).

    OdpovědětVymazat
  3. A je a je a je! Já to taky myslela na všechny BB!!

    OdpovědětVymazat
  4. Máš krásné fotky. A zrovna u tohoto jsou ty tvoje nepřekonatelné.

    OdpovědětVymazat
  5. Kolik ta Mína ještě těch BB má? Asi puknu už závistí :-))
    Tento je obzvlášť hezkej, taky jsem ho kdysi chtěla....

    OdpovědětVymazat
  6. Ty jo, tak tenhle je asi nejhezčí ze všech...ostatní mě moc neoslovily...

    OdpovědětVymazat
  7. Dáši nevím, já jich mám od ní neuveřejněných ještě 11 (kolik máš Chanelů?). Ty jo a zorvně tenhle není můj favorit.

    AYD: No však jsem nedočkavá jak na tobě bde vypadat.

    OdpovědětVymazat
  8. Hmm, z tvého popisu jsem do něj taky zamilovaná;-)

    OdpovědětVymazat
  9. Eště jedenáct? Trpííííím :) Já mám Chanelů málo, málo, myslím, že na blogu nebyl možná eště tak jeden, dva :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Hm, nějak se mi ty fialky začínají zamlouvat :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Dejni: Až tak?

    Dáši, když vydržíš, tak budou, jestli se někdy dokopu k editaci fotek (jaké sice je jen ořezávám, ale i to zabere čas)

    Blani: Dobr alternativa je tn OPI Merry Midnight a asi by se ti s BB štětečkem moc nepracovalo, je dost tenký.

    OdpovědětVymazat