BB Couture Dirty Mother

BB Couture Dirty Mother je lak do kterého jsem se zamilovala na první pohled už v lahvičce a jsem ráda, že i na nehtech vypadá pěkně.
Lak v barvě kůže, tón v tónu, nebo jen v malé barevné nuanci je jeden z velkých trendů posledních let. Jenže právě proto, že je tón v tónu je ještě těžší najít správný odstín než třeba u neonek. Takže na mě je většina béžových tragédie, holubičí šedé můžu, ale už se mi poněkud zajídají, proto u mě měl BB Couture Dirty Mother takový úspěch. Tahle špinavá lila je bledá, jakože v nude trendu a nevypadám jako mrtvola.
Je to mix lila - růžové - holubičí šedé a krémík. Tlumený, nevtíravý a sluší.
Lakoval se skvěle, dvě vrstvy, ale bohužel výdrž dva dny, pak se loupal s nadlakem i bez.    
Celkové dojmy:
  • pozitivem: lila a růžová a tělová a šedá a krémová a celkem vzato úžasná
  • negativem: rychle se loupe
Summary: I love BB Couture Dirty Mother, for me perfect alternative to nude trend it is pale yet has enough color to look flattering. It is difficult to describe it. Pale dirty lilac? Or mauve with grey and dusty pink? Definitely cool toned and creme. My only complain was staying power it lasted two days with or without top coat.

7 komentářů:

  1. Vypadá moc dobře a máš pravdu, moc ti sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky se mi moc líbil, jen mám na fotkách hnusně nalakováno, tak jsem ho ještě nezveřejnila.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tenhle je super! Jdu si ho pripat na shopping list!

    OdpovědětVymazat
  4. Hmm, hodně zajímavej...

    PlumFoolery, já měla doteď jenom přací list(wish list), ale shopping list je daleko výstižnější:-D

    OdpovědětVymazat
  5. Kyky Děkuji!

    Míno, také děkuji a tobě taky.

    Peti: A to u něj jde? U těch glitrů jsem zprznila skoro všechny fotky, protože musíš dát milion vrstev a to mě neba.

    PlumFoolery: Slušel by ti. Jen se blbě shání.

    Dejni: Je a já mám wishlstů i shoppinlistů, jen prázdno v peněžence.

    OdpovědětVymazat
  6. tak tohle je ale krasna barva:-) moc se mi libi! jeste nedavno jsem podobne barvy prilis neocenovala, ale posledni dobou me velmi oslovuji:-)

    OdpovědětVymazat