BB Couture Adios Mo Fo

Postupem času jsem ses naučila mít ráda modré laky, sice když vidím pěkný modrý lak nerozplývám se, ale pěknou noční oblohou, nebo šmoulí modrou nepohrdnu. Proto jsem se moc těšila na BB Couture Adios Mo Fo, protože v lahvičce vypadal opravdu nadějně.
No a hádejte co? Jasně modrý krémík, řekla bych šmolkově modrý na steroidech. V lahvičce super, na mě už moc ne. Já vím je to divné stěžovat si u modrého laku, že je moc modrý, ale on je tak zářivě modrý až oči přecházejí.
Lakuje se dobře dvě (ale podle fotek vidíte, že jsem měla dát tři), ale z.a.s.y.c.h.áááááá věky, po třech hodinách se mi odřel při vaření.
Detail ve kterém jsou vidět jakési pidišupinky, jinak jsou skryté.
Mimochodem chystám se na menší "výroční" giveaway, takže vydržte! A kdybyste měli chuť, můžete hlasovat v anketě vpravo o budoucích příspěvcích.
Celkové dojmy:
  • pozitivem: velmi jasná modrá, zářivá a tím neobvyklá, napsala jsem že je to krémovka?
  • negative: až moc zářivá, dělá na fotkách lysinky.
Summary: Sky blue, bold, creme - that is BB Couture Adios Mo Fo. I really love in the bottle, on me not so much, it is too vibrant for my taste. Applicaion was good, but drying time takes forever (more than three hours of drying). I made two coats but and was satisfied, until I edited my photos. Than I noticed bald spots on pinky and ring fingers. Not so much impressed with this one.

12 komentářů:

  1. to je pěkné že to má s modrejma stejně jako já - taky umim nosit jen noční oblohy nebo skoro bílý nebo hodně šedý. no, a tenhle by teda mohl bejt o něco světlejší žejo. i když tobě sluší i takhle. a ten název pořád vede!

    OdpovědětVymazat
  2. Annie no jasně, jde to jinak? Noční oblohy vedou a že jsem modrý konvertita je tvoje zásluha.

    OdpovědětVymazat
  3. Na ruce se mi zdá hezčí než v lahvičce, ale opravdu by to chtělo ještě jednu vrstvu.
    I tak mi přijde takový.. prostě moc modrý :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mně přijde ok :D Ale ono je asi málo laků, co mi nevoní ;) A protože je to BB Couture a já žádný nemám, tak je krásný! Jen ty lysinky mě dráždí...

    OdpovědětVymazat
  5. Jediné, co bych tomu vytkla, jsou ty lysinky.
    Jinak barva je dokonalá, šmouláckou barvu laky na nehty jsem ještě nikde neviděla...:)

    OdpovědětVymazat
  6. Tenhle lak mě zanechává absolutně klidnou, ale žeru tvůj popis;-)

    OdpovědětVymazat
  7. Ta barva se mi líbí, k některému oblečení to může vypadat moc hezky. Ale doslova nenávidím laky, které dlouho schnou. Jednou jsem měla jeden z avonu, takový výrazně růžový s perletí, ta barva úžasná, ale to schnutí trvalo hodiny a i tak byl pořád "měkký", nebo jak to nazvat. A přitom jsem měla ze stejné série i jiné barvy a ty to nedělali.
    http://barbarachantre.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. Veronica: Ano! Já když už chci vzít modrou, tak beru ORLY Snowcone a ten je prefekně krycí v jedné vrstvě a jde to nakombinovat.

    Baru: BB Couture mají nádherné laky, jen v ČR hůř dostupné, tenhle mě moc nenadchnul.

    Kyky, šmoulejší je ORLY snowcone a je i lepší a ty lysinky mě hoodně vytáčejí.

    Dejni: Já zase tvoje komentáře.

    Barbara: Když se to dobře nakombinuje tak ano, ale moc často ji nenosím. Já to taky nesnáším, avon jsem zkoušela strašně dávno a taky mě moc nebral, ale někdo mi je chválil.

    OdpovědětVymazat
  9. Jako mě se děsně líbí! Abych řekla pravdu, tak na tenhle se těším nejvíc, až se mi vrátí domů :D

    OdpovědětVymazat
  10. Míno, tohle je totiž přesně barva pro tebe, ke mě zas až tolik ne. Njn už se stydím.

    OdpovědětVymazat
  11. Jj, máš pravdu, je to barva pro mě!! A hlavně jsem tím nechtěla říct, že mi je nějak blokuješ, vždyť to já jsem neschopná si je vyzvednout :D

    OdpovědětVymazat
  12. Já je ráda blokuju, stojí mi na komodě a koukám na ně každý den, vypadají jako soukromá duha :). Ale tobě všechny barva připomínající Malikova očička fakt děsně sednou.

    OdpovědětVymazat