BB Couture Ruby Ruin

BB Couture Ruby Ruin je klasika.
Tmavá vínová, lehce Berlín dvacátých let. Dekadentní a sexy. 
Je to přesně můj vkus, ale není to zrovna originální barva, to ne, ale lesklé mírně želé provedení je. 
Lakuje se nádherně, dvě vrstvy, podle některých popisů na internetu obsahuje shimmer, no nevím, vidíte něco?
Já ne. Ani na sluníčku.

Celkové dojmy:

  • pozitivem: klasická tmavá vínová se šťavnatým leskem
  • negativem: když je klasická, najdete desítky velmi podobných laků
Summary: BB Couture Ruby Ruin is very classy polish, dark vampy burgundy with juicy finish. I really love these types of colors. I saw in some reviews that it has subtle shimmer but I couldn´t find it in mine. So it is creme with jelly finish. Application was perfect, two coats to full coverage. 

8 komentářů:

  1. Jůů, ta je nádherná (už aby byly doma :D) a opět ti supersluší!

    OdpovědětVymazat
  2. Dokonalá! Vážně. A sluší ti.
    Tyhle barvičky jsou naprosto dokonalé, na podzim ideální (což samozřejmě neznamená, že bych něco podobného nelakovala i mimo podzim, ale takhle si člověk najde aspoň záminku, žejo)... :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mno: Uf, alespoň že nemmám černé svědomí. A děkuji.

    Kyky: Také děkuji. Přesně, byť já to mám naopak, letní barvy nosím v zimě a ty zimní v létě.

    OdpovědětVymazat
  4. Hehe, já to nemyslela nějak zle, když bych chtěla, tak si něco vezmu domů, to bylo jen tak mimochodem ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Však já vím (prohlíží si svoji poličku na které trůní BB laky a hlavně Chanel), to jen jako že jsem v tom úúúplně nevinně.

    OdpovědětVymazat
  6. Nevadí, že takových podobných mám aspoň deset, stejně po ní toužím <3

    OdpovědětVymazat
  7. .... tak shimmer teda sice nevidim, ale vuuubec mi to nevadi, protoze barva je ... aaaaach, uzasnaaaa. tohle se mi teda libi hrozne moc:-). a krasne ti na nehtech slusi:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Dejni: Jasně že chceš, co aktuální příspěvek, ten se nelíbí ?

    CB: Děkuji, je to typ barev které jsou slušivé snad na každém (a je fajn, že jsou zase v nových kolekcích).

    OdpovědětVymazat