BB Couture Sea of Cortez

Včera byla šmolková modrá, dnes bude mořská modrá se třpytkami, změna musí být, ne?
BB Couture Sea of Cortez je krásná jelly modrá s mini třpytečkami v zelené a stříbrné. 
Je pěkný, ale není to lak mého srdce, vadí mi to, že želíčko značně prosvítá a při zaschnutí mírně hrubne. Na mých fotkách jsou tři vrstvy. Na druhou stranu oceňuji, že modrá je tlumená a studená. 
Lak vypadá pěkně na sluníčku, ale protože u nás sluníčko není, tak mi to věřte, nebo se podívejte k Míně, jí fakt sluší, aby ne je její, byť na BB couture žehrám, jsem  moc ráda za zápůjčku. 
 Celkové dojmy:

  • pozitivem: mořsky modré želíčko se zelenými stříbrnými třpytkami
  • negativem: nelíbí se mi a prosvítá
Summary: BB Couture Sea of Cortez is polish I love on my friend Mina but not on myself. It is sea blue jelly infused with small green and silver glitters. Application is good, on my photos are three coats, I should use four to full coverage. It looks lovely on direct sun, just this type of blue is not my cup of tea.

7 komentářů:

  1. Je krásnej a řekla bych, že ti sluší!

    OdpovědětVymazat
  2. Je dokonalý! Já ten lak miluju a asi ho nikdy nebudu mít :D paradox

    OdpovědětVymazat
  3. Prosvítá a tím u mě končí. Jinak je ale docela pěknej. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já ho miluju i tak! Je perfektní...ale je pravda, že v lahvičce je hezčí, než na nehtech....

    OdpovědětVymazat
  5. To je změna jak stehno:-D (I´m very sorry, but modré laky mi asi nikdy nepřirostou k srdíčku).
    Navíc jako modrá co je ještě hrubá a prosvítá?! Ať se jde zahrabat a sem ať přijde nějaký pěkný lak;-)

    OdpovědětVymazat
  6. Mně se moc líbí, ale asi bych ho podmázla nějakým krémíkem.

    OdpovědětVymazat
  7. Mno děkuji! Tobě ale určitě víc (a to není plané řečnění, to je fakt).

    Baru a proč ne? Co ty víš.

    Markett: Předně, prosvítán a lysinky fakt nesnáším.

    Dáši, to se mi poslední dobou stává podezřele často. Taky by ti moc slušel!

    Dejni: Jak Brno! A neremcej, nový příspěvek je pro tebe a budou i následující, platí?

    Peti: Já taky, ale chtěla jsem udělat dotky jak skutečně vypadá sám o sobě. A jaký krémík by si použila (jsem taak zvědavá :))?

    OdpovědětVymazat