Tag: 7 makeup facts about me and Shiseido Eye Color Trio Fire - OR 302

Předem se omlouvám za svou absenci na blogu, ale nestíhám, nestíhám, tak to se mnou ještě do konce měsíce vydržte, pak zase budu zpátky v plné parádě.
A) 7 makeup facts about me:
Nominovala mě Shaki, za což jí děkuji a tady je 7 make-up faktů:
  1. Mám doma víc makeupu, než můžu do konce života spotřebovat za víc peněz než je normální.
  2. Při líčení nejčastěji používám ruce, štětce jsou až na druhém místě. 
  3. Nepoužívám řasenku, vadí mi pocit "těžkých" řas, což mi nebrání abych si jednou za čtvrt roku nekoupila novou.
  4. Neumím nakreslit rovnou linku, takže používám tužku, nebo štěteček se stínem.
  5. Nejoblíbenější barvy očních stínů jsou tyrkysová, zlatá, jedovatě zelená a fialová, jak vidíte, zastávám teorii, že více je lépe.
  6. Rtěnka je rtěnka, žádný lesk jí nesahá po paty.
  7. Rudá rtěnka je vhodná pro každou příležitost, pokud ne nahradí ji hrozinková, nebo fuchsiová (na nude si nehraji)
Tady bych měla nominovat 15 osob, ale jelikož většina těch kterým bych to nabídla už na to odpověděla, tak tento krok vynechám a kdybyste trvali na inspiraci na blogrolu jsou blogy co čtu pravidelně :) .

    B) A dostáváme se k paletce Shiseido Eye Color Trio Fire /OR 302/ kterou jsem si pořídila během slev v Marionnaudu a jsem z ní nadšená. 
    Barva: Název je výmluvný, takový táboráček uhlíky, oheň a dým, tedy antracitová, teplá oranžová a popelavě šedá. Všechny tři stíny jsou s jemným leskem.
    Konzistence: Je to sice u každé paletky jinak, ale zrovna u této je fenomenální, velmi měkká, pigmentovaná a téměř krémově klouzavá. Drží velmi slušně a jdou použít výrazně i rozblendit na jemno.
    Balení: Plastové, klasicky na lesklém povrchu jsou vidět otisky prstů, ale pevné. Tím, že je tenké a neuvěřitelně lehké, dobře se přenáší. Jen si myslím, že by prostor na štětečky nemusel být tak velký (viz foto dole), paletka by pak byla ještě kompaktnější. Takhle je to kostička 7 x 7 cm obsahující 3 gr stínů. Ve víčku zrcátko a přiloženy dva aplikátory (pěnový a štěteček).
    Pro zájemce seznam ingrediencí, který lze rozkliknout.
    Hodnocení: Přijde mi, že Shiseido je mezi značkami na českém trhu taková popelka, přitom je to vážně skvělá značka, dekorativka je sice spíše konzervativnější, ale velmi kvalitní (malý lobbing za asijské značky musí být, ne?). Klidně se přiznám kdybych měla nafukovací rozpočet, rozhodně bych používala jen jejich pleťovou a tělovou kosmetiku. Ale zpět k Fire velmi snadno kombinovatelná paletka (byť oranžový stín může být pro slabší povahy příliš), stíny mají fenomenální konzistenci a dobře se s nimi pracuje (mám ještě jednu, Operu, ale ta mi hůř drží) a ne nenarazila jsem na drogerkovou značku s takovou konzitencí.

    Summary: Hi Guys, I am sorry for my absence but I am really busy now and I simply don´t have enough energy left for blogging. I hope at the end of the month I´ll be back with regular posting schedule. Today I made TAG 7 makeup facts about me for Shaki basically I say that I have more makeup than I could ever use, use fingers for applying makeup, rarely use mascara (but buy new every three months, call me shoppaholic), love vibrant eyeshadows and bold lipsticks. Second part is about new Shiseido Eye Color Trio Fire - OR 302 I bought on last sales in Marionnaud. And I love these luminasing trios, they are unbelievably smooth and has silky, radiant finish. Mine is charcoal black, vibrant warm toned orange and dove grey. I do like packaging, it is light (3 grams of shadows) and sleek only I think it could be smaller since there is overly large space for brushes. It is surprisingly neutral and shadows are long staying. Definitely recomend this one. 

    6 komentářů:

    1. Ako pozerám, si odo mňa riadne odlišná :D Rada čítam tieto make-up facts.

      little-big-girl.blogspot.com

      OdpovědětVymazat
    2. Tak tvych 7 faktu se mi zatim libi asi nejvic ze vsech co jsem cetl. Nejsou nudny, ani trochu :D A konecne nekdo, kdo do nich nepise, ze se kazdej vecer odlicuje. S 1 se naprosto ztotoznuju, a 3. mam taky stejne, akorat ne s rasenkama ale s rtenkama. Moc je nenosim, mam radsi lesky, ale mam jich tolik co prumerny vizazista :D

      OdpovědětVymazat
    3. Shiseido má i výbornou řadu péče o pleť, ale pravdou je, že tato kosmetika je u nás pořád nedoceněná.
      www.wonderful-life-jitka.blogspot.com

      OdpovědětVymazat
    4. Baška: Já taky a ona by to byla nuda kdyby všichni byly stejní :).

      PlumFoolery: Díky, já když se nelíčím, tak se ani neodličuji (myju si jen obličej).S tím vizážistou si trefila hřebíček na hlavičku, byť jí jich mám možná víc.

      Wonderful life: Plně souhlasím.

      OdpovědětVymazat
    5. rada by som videla tvoju kompletnu zbierku kozmetiky:)

      OdpovědětVymazat
    6. Já si myslím, že je Shiseido všeobecně nedoceněná značka. Já od nich mám krémový bronzer, krém a jeden lak a jsem maximálně spokojená :-)

      OdpovědětVymazat