Tmavé laky z Touring America - OPI Get in the Espesso Lane, OPI I Brake For Manicures, OPI Road House Blues a OPI Honk If You Like OPI

Tak nějak se mi nedostává energie na psaní dlouhých textů, takže vezmu tmavé laky z Touring America hopem, dnes si proto dáme čtyři tmavé laky. Které podle mě představují nuance tmavého laku, ale nejsou unifikovaně tmavé /rozměj skoro černé/, takže představují čtyři barevné varianty tmavého laku, které lze od sebe zřetelně rozlišit.
První je můj absolutní favorit OPI Get in the Espesso Lane, opravdu hodně tmavá a studená hnědá.
V lahvičce vypadal lak o kousek světlejší, na nehtech je až do hořké čokolády, nebo špíš namleté kávové směsi. 
Lakuje se skvěle, na mých fotkách jsou dvě vrstvy.
OPI I Brake For Manicures je studená, tmavo-šedo-modro-něco barva, velmi neobvyklá a docela originální. 
Rozhodně je to moc povedený lak, který stojí za vyzkoušení jako varianta ke světlým šedým, kterých je všude dost a dost.
Opět lakuje se skvěle, dvě vrstvy
OPI Road House Blues je lak s famózní konzistencí, velmi pigmenovaný, takže k nalakování stačí jedna až dvě vrstvy.
Barva je modro černá, ale oproti ostatním modrým od OPI, jako je třeba OPI Siberian Nights je opravdu sytě inkoustově modrý.
Pokud jste milovníkem modrých, tenhle je absolutní nutnost, já nejsem, takže dobrý, ale na zadek si nesednu.
OPI Honk If You Like OPI je překrásný v lahvičce, nalakovaný krásně černo-malinovo-fialový, ale docela průměrný, měla jsem pocit, že podobnou barvu už někde mám. 
Ačkoliv v současnosti žádnou podobnou nevlastním, rozhodně nejde o neobvyklou/barvu, vlastně je to spíš sázka na jistotu.
Lakuje se slušně, dvě až tři vrstvy.
Tak co vy na ně? Nějaký jasný favorit, nebo spí preferujete jiné tmavé laky/značky?
Celkové dojmy OPI Get in the Espesso Lane:
  • pozitivem: studená čokoládovo/kávová alias studená tmavo-hnědá
  • negativem: hnědá není pro každého, navíc studený podtón je zrádný
Celkové dojmy OPI I Brake For Manicures:
  • pozitivem: tmavá šedá, jná šedá než 99% produkce
  • negativem: asi je to o vkusu
Celkové dojmy OPI Road House Blues:
  • pozitivem: modrá, tmavá, modrá, modrá, ne borůvková
  • negativem: modrá není dobrá
Celkové dojmy OPI Honk If You Like OPI:
  • pozitivem: tmavá fialová klasika se kterou nikdy neuděláte ostudu
  • negativem: nuda

 Summary: My very late swatches of dark aka vampy polishes from OPI Touring America. OPI Get in the Espesso Lane is my absolute favourite, dark, cool toned brown. OPI I Brake For Manicures is probably the most original of them, this dark grey is creme version of graphite, very unusual, yet lovely. Personally for me not love at first sight. OPI Road House Blues is probably brightest dark blue by OPI, very shiny and extremely pigmented and last but not the least is OPI Honk If You Like OPI, classic creme, vampy purple, not the most original polish ever, but very classy and classic. Which one is your favourite or are they all in "pass" cathegory?

4 komentáře:

  1. No nevím, nejdřív jsem si myslela, že žádný nechci, ale teď jak to čtu a vidím, tak se mi začínají líbit všechny krom Expressa.

    OdpovědětVymazat
  2. Mne sa zase naopak paci jedine Espresso :) Ostatne su pekne, ale nic co by tu uz nebolo. Dakujem ua krasne swatches, idem si kupit to Espresso!

    Lucia
    http://whatluciadid.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Ach jo....a já chcu asi všechny....na tvých fotkách a nehtech vypadá snad i hnusnej lak pro mě lákavě :-)
    A tyto, protože jsou hezký, tak extra lákavě. Hrozně by mě zajímalo, jak v reálu vypadá i brake for manicures, protože tu barvu absolutně neumím popsat...

    OdpovědětVymazat
  4. Míno jj, však já to mám taky tak.

    Lucia: To Espresso je prostě podzimní a není zač.

    Dáša: Detailní fotka tomu dost odpovídá, ale zase je to o odstínu pleti, protože tyhle tmavší laky jsou "zrádné".

    OdpovědětVymazat