Chanel Cosmic violine



Tak už delší dobu se chstám na tento lak je to Chanel z letní kolekce (Celestial Lights collection). Chanel Cosmic violine není zrovna to, co si představíte pod pojmem letní barvička a možná i přesto (anebo právě proto) mě zaujal v záplavě letních zářivých barev.
Jak ji popsat? Je to teplá červeno-hnědá s růžovo, červenými a zlatými třpytkami. Bohužel ty třpytky milují dno a ne a ne se od něj odlepit.
Barva je tlumená, velice elegantní.

Moje fotky nejsou ani zdaleka takové, jak by si lak zasluhoval, nevyfotila jsem to co je na něm nejzvláštnější - růžové třpytky (mršky se schovávají). Lakování je příjemné, štěteček menší kulatý a držátko je kratší, ale dostačující. Všiměte si finty jakou Chanel používá na krabičce, pod víčkem je další užší držátko, aby se lak dobře držel. Fikaný nápad, jako chápu ten užší vršek, ale ten širší moc ne. K čemu to kromě estetického hlediska slouží, Poučíte mě někdo?

Tak a teď několik stížností - můj lak byl koupen na letišti za cca 400 Kč a je to ten nejdražší co jsem kdy měla, ale mám li být 100% upřímná za své peníze spíše dostanete "značku", než perfektní lak. Barva je překrásná a já ji mám opravdu moc ráda, ale výdrž je průměrná.
Pokud bych se zase rozhodla si udělat radost a investovat do dražšího laku budu volit jinou značku a to Rescue beauty lounge.

Celkové dojmy:
  • pozitivem je krásná, unikátní barva, lak je plně krycí ve dvou vrstvách
  • negativem zcela průměrná výdrž a samozřejmě cena.

Žádné komentáře:

Okomentovat