První kontakt

Vítám Vás na svém blogu o převážně o lacích na nehty, občas o kosmetice a sem tam i o něčem jiném.
Pro začátek něco málo o mně - jsem lakový závislák vždy na lovu za novou barvou a jen pro pořádek, odtud pochází název blogu :-) . 
Nejsem kosmetička, kadeřník ani nepracuji pro žádnou firmu mající s tímhle odvětvím něco společného. Blog mám jen jako koníček a veškeré názory, které jeho postřednictvím budu šířit, jsou moje vlastní. Jsou vzešlé z aplikace osvědčené metody pokus/omyl. Většina věcí o kterých píšu jsou moje vlastní (zaplacené mými penězi), nebo zapůjčené na vyzkoušení a nafocení na blog od kamarádek (zaplacené jejich penězi).
Pokusím se tady podělit o svoje zkušenosti, které snad někomu pomůžou v rozhodování. Ale ruku na srdce můj blog je tu proto, abyste dostali pocit, že bez určité kosmeické vychytávky nemůžete být.
Doufám, že se tu budeme často potkávat.

Žádné komentáře:

Okomentovat