Návštěva, aneb změna z China glaze SneakerHead na OPI DS Extravagance

Jdete li na návštěvu ke spřátelenému a podobně postiženému blogerovi (zdravím Allyoudesire), může se stát, že získáte nečekaný dárek v podobě možnosti vyzkoušet nový láček.Tak a teď můžu zamilovaně šilhat po dalším laku :-), uvidím jak dlouho odolám.
Z domova jsem vyrazila s nehty nalakovanými China glaze Sneaker head a vrátila se s OPI DS Extravagance takže se na laky podíváme podrobnějí.

China glaze Sneakerhead je lak z letní kolekce 09 Kicks. Původně jsem měla 3 laky z této letní kolekce, ale nakonec jsem si nechala pouze jeden a to tento. Je to krémový, zářivý lak, třešňové barvy (popis ChG zní “cherry jubilee” :-)), a spíše tlumený. Je podobný neonový barvám, ale má spíše jelly konzistenci a neschne do matna. Kryje už v jedné vyšší vrstvě, ale ze zvyku jsem dala dvě. Je to klasická letní barvička, ideální na sluníčko, které vytáhne její jas. Doporučuji na kratší nehty na delších by asi vypadala řvavě.

Tak a láčkem co nemám a chci je OPI DS Extravagance (DS znamen Designer series, což je kolekce speciálních holografických laků). Je to překrásná tmavofialová barvička s nestejně velikými různobarevnýmu třpytkami. Některé jsou stříbrné a jiné odrážejí světlo, takže mají pořád jinou barvu. Podobné holokolekce jsou třeba China glaze OMG a Kaleidoscope. Holografická nádhera, slov netřeba. Mám pocit, že něco podobného (jen vzdáleně, ale přeci jen podobného) lze docílit efektu, tmavo fialovým lakem (třeba OPI Overexposed) a China glaze holographic top coat. Ale to je spíš jen takové plané namlouvání, protože pak bude postrádat hloubku OPI DS, ale utěšovat se mohu ne ?
Škoda, že se na návštěvy nechodí každý den :-)

1 komentář:

  1. K tomu DS...neutěšuj se a kup si ho. Tím China Glaze holographic top coatem toho nedosáhneš ani omylem, měla jsem ho :D Že mě máš ráda?

    OdpovědětVymazat