OPI España collection


Tak mi konečně dorazily laky z podzimí španělské kolekce od OPI. Objednala jsem si 4 a k mému velkému zklamání minimálně 3 půjdou z domu.
Nechápejte mě špatně, všechno jsou to krásné barvy, ale bohužel jsou velice podobné lakům které už mám. Některé jsou více odlišné, ale bohužel si až tak nerozumí o odstínem mé pleti, takže zase nic. Prostě jsem zklamaná.
Mám li celou kolekci popsat objektivně, jde o 12 krémových laků, které si je dovedu představit pro všechny věkové kategorie a vzhledem k tlumenosti i do práce, nebo do školy. Žádné třpytky, ani lesk, takže má vnitřní straka zůstala neuspokojena, ale vynahradí si to v OPI vánoční kolekce (jukněte ke Scrangie a pokochejte se). Zpět k lakům šest z nich jsou tmavé a neutrální barvy, šest výraznější červené, růžové a fialové
Já jsem si vybrala tyto a připojuji i oficiální popis :
Barefoot in Barcelona - A luscious shade of nude with a Spanish “sole." / uvidíme, musím zkusit, ale mohl by to být "zkouškový" lak
Pamplona Purple - A pampering, precious plum / unikátní, ale studený odstín, ve kterém se necítím
Can You Tapas This? - This yummy shade of raisin can’t be beat!/podobný All laquered up
Give Me Moor! - Of this stunning wine-purple / podobný Lincoln park after dark, nebo black cherry chutney

autorkou fota je Allyoudesire (podívejte se na její blog, opravdu doporučuji)

Myslím, že pokud budete letos hledat podobné odstíny za trochu nižší cenu, zkuste laky MISA z kolekce I´m only human.

P.S. Jen pro zajímavost oficiální název zní Coleccion de España . Moc nechápu proč je ten název ve španělštině? Aby působil autentičtěji, nebo pro američany exotičtěji, nebo estetičtěji kvůli efetní vlnce na ñ? Vrtá mi hlavou, proč se třeba u Ruské, nebo indické kolekce nepoužil název o originále? Docela mě baví si představovat promo materiály v azbuce nebo sanskrtu :-).
P.P.S Taky uvažujete jaká země je na řadě?

2 komentáře:

  1. By se mi líbila třeba Dánská kolekce :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ale, kdo by to byl řekl. Ale proč ne, možná skandinávská kolekce, když Evropská už kdysi byla, že :-)))

    OdpovědětVymazat