Sbírka laků

Tak jsem se rozhodla pro srovnání barev vyfotit svoji sbírku laků. S překvapením jsem zjistila, že v ní převládají fialové odstíny, dále červené a neutrální, sem tam nějaký úlet se samozřejmě také najde.
Fialky zleva:
Colour club Power play
OPI Pamplona purple
MisaI´m going to love myself
OPI Overexposed in South Beach
OPI Boris and Natasha
OPI Catherine the Grape
MISA Forbidden lust
OPI Done out in deco
Creative Plum puckered out
Červené zleva:

OPI Ruble for your thoughts
China glaze Thunderbird
OPI Romeo and Joliet
OPI All laquered up
OPI Pretty and priviledged
OPI St.Petersburgundy
China glaze Branding iron
Chanel Cosmic violine
OPI Nic´s stick Date night
Oranžové, lososové atd.:
OPI Conga coral line
Jessica Juicy melon
OPI Baguette me not
China glaze Sneaker head
OPI Lunch at Dehli
Tělovky:
OPI Nor so borra-bora-ing pink
Misa Fashionista
OPI You´re a doll
OPI Barefoot in Barcelona
Colour club Front row diva
Seche Ridge filling base coat
Tmavé a úlety:

Orly Black out
OPI give me the moor
Alessandro 204
China glaze Prize wining mare
OPI DS Desire
Creative Okey dokey artichokie
Misa Toxic seduction
RBL Locavore

Tak který si mám nalakovat příště?

2 komentáře:

  1. Ja jsem pro Misa Forbidden lust, ten se mi libi nejvic :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nějaký z těch Creative, co máš ode mě, na ty jsem hodně zvědavá :)

    OdpovědětVymazat