China glaze Little Drummer Boy and comparisons with China glaze Midnight Mission and Chanel Blue Satin

Tak se pokusím nějak systematicky prokousat svými resty a publikovat trochu svědomitěji. Dnes to bude modrý lak, který je dobrý, China glaze Little Drummer Boy z  vánoční kolekce.
Je to tmavě modrá s odlesky, která není tmavě, půlnočně modrá, ale trošku vybledlá modrá, jakoby se v základu kamarádila se stříbrnou.
Ty perleťové odlesky jsou o trochu plošší než jsem čekala, ale nepruhuje, pracuje se s ním pěkně, pro plné krytí dvě vrstvy postačí. Ale čekala jsem trochu něco jiného a faktor očekávání je to hlavní, ne? Pokud je ten zklamán automaticky nastává zklamání z celého laku, protože, ruku na srdce, kolik lidí rozezná odstíny tmavě modrého laku se shimmerem (blogeři ať se nehlásí).
Doufala jsem, že ten lak bude vším, čím se zdál být v lahvičce Chanel Blue Satin, tedy sametově tmavě modrá s hlubokými odlesky, ale když jsem ho srovnala s Blue Satinem, tak ten Chanel vypadá lépe.
Takže srovnání - ChG LDB je China glaze Little Drummer Boy, Ch BS neboli Chanel Blue Satin a ChG MM je China Glaze Midnight Mission.
A obligátní lahvičky a detail
Celkové dojmy:

  • pozitivem: velmi povedená tmavá modrá, která není tak tmavá a má pěkné odlesky
  • negativem: čekala jsem trochu něco jiného
Summary: I am very lazy blogger in these days, so my reviews of holliday collections are late, still not insanely late because of current early release dates. Enough rambling, today I have for you blue polish from holiday collection-China glaze Little Drummer Boy and of course comparisons. Colour is dark blue, not midnight blue but lighter and has beautiful shimmer which is a little bit silver toned. Application is pefect, two coats yet it doesn´t dry to full shine, to me it is a little bit muted shine. As I said I have for you my comparisons China glaze Little Drummer Boy (ChG LDB) with China glaze Midnight Mission (ChG MM) and Chanel Blue Satin (Ch BS). In my eyes LDB lack dark, almost midnight shimmer, which you can find in the bottle of Ch BS and is also lighter so I prefer Chanel for more luxurious feeling and if I am in mood for flakies I d go for MM. Again if you are blue lover maybe this one will be your perfect holiday polish.

6 komentářů:

  1. Ten Chanel... ááách!! Ostatní proti němu vypadají jako chudí příbuzní :D

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se ten Chanel taky líbí nejvíc :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já nechápu, co na tom Chanelu máte :-D Je moc tmavej, obě Chiny jsou hezčííííí :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Mína: Ano děkuji, jsem ráda, že se mnou souhlasíš.

    Markett: dtto

    Peti nene! Ještě tu MM bych vzala na milost, ale LDB je prostě míň žůžo.

    OdpovědětVymazat
  5. I like "Little Drummer Boy" the most :)

    OdpovědětVymazat
  6. LDB se mi líbí stejně jako MM, jsem na něj zvědavá :)

    OdpovědětVymazat