China glaze Party Hearty přes Essie Merino cool a China glaze Ruby Deer

Tak vážení, dnes při krájení brambor novým, samozřejmě že superostrým, nožem mi trochu sjela ruka.  Kupodivu jsem nešla až na kost, ale zhruba do poloviny ukazováčku na levé (tj.focené) ruce jsem si nařízla nehet. Komentář doma byl, hlavně že jsou bude oběd.  Zkrátila jsem nehet co to šlo, ale i tak bude chvíli trvat, než doroste. Ale mám nafoceno do zásoby, tak to snad nebude až tak vadit. 
Abych si zlepšila náladu, dám sem dvoje hrátky s China Glaze Party Hearty. Jelikož samotný se mi zas až tak nelíbil (žluté nehty a na tom třpytky jsou docela hrůza), nafotila jsem varianty, ve kterých jsem ho měla nalakovaný přes nějaký krémový.
1. China glaze Paty Hearty přes Essie Merino cool, šedou s fialovým podtónem. Vlastně jsem tím maskovala společenskou unavenost Essie, měla jsem ho nalakovaný asi 4 dny a pak pro oživení dala jako nadlak Chinu. Rozhodně to chce vrstvu nějakého pevnějšího nadlaku.
Protože se mi nelíbilo rozmístění hexagonků, špendlíkovou hlavičkou jsem posouvala.
2.A protože mám ráda červenou taky je varianta China glaze Party Hearty přes China glaze Ruby Deer (oboje z vánoční kolekce). I když hexagonky moc nevyniknou.
Tady je to bez posunů, ale je alespoň vidět ta  kumulace.
A detail.
Celkově jsem z Party heaty nadšená, nejlepší cenově přijatelný efektový nadlak (mimochodem ať m nikdo netvrdí, že třeba Golden Rose je levnější, není, když si spočítáte mililitry, levnější je China). A navíc má americky vánoční atmosféru.
Summary: I butchered my nail today, during sunday lunch preparations. Nothing serious, but I have to file my nails very, very short and it wasn´t enough. At least for three weeks limited swatching (or until I buy someting for repairing broken nails). You don´t have to be worried, blog isn´t in danger, I have prepared a lot photos. Today I have true gem of China glaze´s holliday collection  - China glaze Party Hearty. Geen glitters with silver glittrs and red hexagonal glitters in clear base. I do not like it alone, I have stained nails and it don´t look good on it and you need up to four coats to decent coverage, BUT over creme nail polsih, completely different story. I have it for you over Essie Merino cool, purple toned grey and China glaze Ruby Deer (also form holliday collection) holiday red. My only problem is distribution of hexagons, I used needle for proper positioning.

14 komentářů:

  1. Tak já doplním, že hlavně, že se nestalo nic vážnějšího.. nehet brzy doroste. A jinak bych teda ještě na přemisťování laku špendlíkem neměla nervy, takže tenhle si nepořídím:-D Díky za super fotky i všechny předešlé. Pravidelně se kochám a slintám, i když pravidelně nekomentuji, snad mi odpustíš;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Dejni: Taky jsem ráda, spíš mám na sebe vztek, jak jsem blbá.
    Rozmisťovala jsem jen na Essie, na Chině jsem se na to vykašlala. Ale pokud lakuješ jiné typy laku, asi je ti PH na houby, ale v mojí top 5 z kolekce bude na 100%.
    A děkuju, já tedy taky na jiných blozích nekomentuju a tak tě plně chápu.

    OdpovědětVymazat
  3. Asi budu jedna z mála, ale PH mi přijde vyloženě hnusný... nemám ráda kombinaci zelené a červené, celkově mi přijde takový strašně umělý a přehnaný... no, asi jako ty americké Vánoce.

    OdpovědětVymazat
  4. Mě se teda moc líbí a přes Phat Santa je úplně úžasný!!! Teda líbí se mi i Phat Santa samotný :)

    OdpovědětVymazat
  5. jao, kako je lep Party Hearty, super su se dosetili sa tim lakom. steta sto cu verovatno ovde cekati da se pojavi do sledeceg Bozica :( prelepe su ti obe kombinacije ali meni se vise svidja kako ide preko crvenog, bas nekako praznicno :)
    ja da ga imam probala bih ga preko crnog ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Peti: Já zase červenou můžu a hodně, americký vánoce nerada, ale tenhle lak je vyjímka. Ty ostatní glitrový z kolekce jsou pěkně hnusný.

    Mína: Phat santa je úplně nejůžasnější :))))

    hermetic: Pa ni kod nas ga nema, moramo ga kupovati preko interneta. Pre mesec dana je u ceskoj bio sajam kozmetike i tamo su predstavljali proslogodisnju bozicnu kolekciju kao tu najnoviju...stvarno nisu normalni. Crvena je crvena, i bas ova crvena mi se stvarno svidja iako je to vec hiljadu i prva crvena koju volim. Neces verovati ali ja nemam kod kuce ni jedan crni lak, imala sam, ali se potpuno isusio :)

    OdpovědětVymazat
  7. Mně připomíná Vánoce: jmelí, vánoční hvězdy a sníh. A líbí se mi moc. Nenapadá mě vánočnější lak. A tlouštík se mi líbí taky, ale ten název je na mě moc :D

    OdpovědětVymazat
  8. Teda Day, s tim prstikem au au :( snad bude brzo v pohode! Swatche opet super, ta kombinace glitru na sedem laku je moc zajimava i kdyz dost nevsedni a nevim, jestli bych to nosila. Kazdopadne jak tak koukam ma to kladne ohlasy,tak super :)

    OdpovědětVymazat
  9. Yarisse Mě taky ne, jsem trubka, toto byl sobík, tluštík je krapet tmavší.

    Lucinko, díky za účast, všichni mě ujišťují, že to není vidět...ale já to vidím. A ta šedá se mi líbí možná i víc.
    P.S.:Mám pro tebe GR

    OdpovědětVymazat
  10. Jejda, miluju tvoje puntíky ve všech podobách, co jsi schopna vytvořit i za cenu ořezanýho prstíku :-)
    Nádhera a klobouk dolů před tvoji trpělivostí...

    OdpovědětVymazat
  11. Super, takže si ho můžu koupit, když nemá takový blbý jméno! :D

    OdpovědětVymazat
  12. Bubísku jasně, já se pro vás obětuji do posledního kousku nehtu. A kují.

    Jaruško, musíš!

    OdpovědětVymazat
  13. Jackie: Epitomy of christmas, isn´t it?

    OdpovědětVymazat