China glaze Snow a China glaze Frosty

Máte rádi bílou? Já teda všude kromě n oblečení ano, jsem totiž takový ten praktický jedinec, co vidí bílou a už si představuje její modifikace v důsledku užívání. Na nehtech taky moc ne, vlastně vám chci ukázat dva bílé laky z vánoční kolekce Snow a Frosty.
China glaze Snow je de facto čistá krémová bílá, bez jakýchkoliv serepetiček a hračiček, pracovně jí říkám primalex na nehty. 
Bílá, bílá, dělá trochu rýhy, ale nechtělo se mi přelakovávat, tak to máte i s rýhami. Na fotce jsou tři vrstvy, jinak je taková plochá. 
Nikdy jsem čistě bílou neměla, ale pro potencionální vrstvení mi tahle přijde jako dobrý start, i když mám pocit, že nějaký lak od Color clubu měl lepší konzistenci, jen si nepamatuji jak se jmenoval.
Zatímco Snow je bílý povlak, China glaze Frosty je ojíněná bílá s odlesky.  Asi moc nepřekvapím, že je to můj favorit.
Tady je ve dvou vrstvách a je viditelná linie nehtu.Paráda, jedinou nevýhodou je, že je dost průhledný, trochu blbé je to, že pokud máte nehty trochu delší a zažloutlé z lakování, jako já, není to tedy nic moc.
Takže pro představu je tady varianta ukazovák prostředník tři vrstvy a prsteník s malíčkem po dvou.
Určitě se jedná o skvělý lak přes jinou barvu, má na to tu správnou konzistenci, nebojte časem ukážu výsledek
Celkové dojmy China glaze Snow:
  • pozitivem:  bílá a la primalex.
  • negativem:  hutnější konzistence, děruje do třech vrstev
Celkové dojmy China glaze Frosty:
  • pozitivem: ojíněná bílá s odlesky
  • negativem:  kryje v 3 vrstvách.
Summary: Today I have whites frome China glaze holiday collection Snow and Frosty. I am very surprised I like them both. I´ve never had solid white nail polish before. Sheer white - yes, duochrome white  - yes, but white in sense of wall paint? Never. It is funny how life goes on because in a mather of fact I  like China glaze Snow. My only complain is a little bit streaky consistency, as you can see on my middle finger. Pictures are three coats. I´n not sure of name but I think that few years ago I tried pure white polish with better consistency from Color Club.  While I like Snow a lot, I love China glaze Frosty. Yes, it is on sheer side, on first picture are two coats and there is visible nail line (and my yellow nails), however when you add third you recieve just right white with charming, elegant shimmer and depth. I am quite sure this one will be great for layering as well. On the rest of my pictures of snow there are two coats on ring finger and pinkie and three on the point and middle. Any favourite here?

7 komentářů:

  1. Ta bílá ti moc sluší! Měla by sis nějakou pořídit :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak na Frosty se celou dobu těším, vypadá krásně, žádný podobný nemám!

    OdpovědětVymazat
  3. AYD Však já se na ně chystám a děkuju moc :)

    Soni je fakt epesní, jáké ne.

    OdpovědětVymazat
  4. Akorát teď zrovna hledám bílou, ale tahle 3 vrstvá se mi nehodí, chtělo by to něco 1 vrstvého (existuje to vůbec???). Akorát musím nejdřív vstřebat víkendové malování kuchyně, tos mi hezky připoměla s tím primalexem, fuj! (a tento víkend nás čeká obývák, bleeee), pak se po nějakém porozhlídnu :) Frosty se mi taky líbí, ale chtěla bych, aby kryl úplně!

    OdpovědětVymazat
  5. Frosty je prostě úžasný! Před pár dny mi dorazil a měla jsem chuť ho okamžitě nalakovat, ale ovládla jsem se, chci ho nosit až bude sníh :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Frosty je nádherný! Hned se mi zalíbil, když jsem viděla vánoční kolekci, ale mám už OPI-Happy Anniversary, tak jsem se rozhodla, že upřednostním CHG-Party Hearty...

    OdpovědětVymazat
  7. Mína: Bílá asi ne, dvouvrstvou má ten CC. Klidné malování, my budeme malovat přes vánoční svátky.

    viennetka: Tak schválně, jak dlouho bude trvat odolávaání.

    Markett: Ale není podobná OPI, to chce mít obě. Party Harty stojí na špičce mého seznámku top laků z vánoční kolekce.

    Karol: Vydrž, snad to brzy naběhne. Ty jo, já fakt nevím, já vždycky nakupovala v zahraničí.

    OdpovědětVymazat