China glaze Snow a China glaze Frosty comparisons

Pokud by vás zajímalo, jak vypadá China glaze Snow jako podklad pro třpytkové laky, nebo srovnání bílých laků z ORLY a China glaze kolekcí, tak je dnešní příspěvek pro vás.
China glaze Snow je primalexová bílá, více ZDE
Nemám podobný lak, takže srovnání nebude, i když je to  prostě bílá, takže rovnávat dvě čistě blíé by nemělo moc smysl, že. Takže jsem Snow použila jako krémový základ pro experimenty, přičemž jsem zkusila tyto laky (nalakováno přesně v opačném pořadí):
  1. OPI Absolutely Alice - modré mikroglitry, není to špatné, ale na tyrkysovém podkladu se mi líbí víc
  2. RBL Locavore -různobarevné glitry, asi můj favorit
  3. China glaze Party Hearty - zeleno stříbrné glitry a červené hexagonky, v jedné vrstvě mi přijde trochu smutný a taky bych si musela vzít špendlík na hexagonky, mají tendenci se kumulovat na jednom místě
  4. CND efektový lak Sapphire sparkle - tak tohle bylo celkem nanic, není vidět
A srovnání bílých laků z ORLY a China glaze kolekcí jsem nemohla vynechat. Skvělé je, že si nejsou podobné. Třikrát  hurá, protože v posledních kolekcích se u různých značek objevovaly téměř totožné laky.  China glaze Frosty (ChG F) a ORLY Winter Wonderland (ORLY WW). 
Frosty je ojíněná bílá s odlesky, Winter wonderland je spíš šupinkový. Zase nejsou úplně krycí, platí na ukazováku a prostředníčku tři vrstvy, na prsteníčku a malíčku dvě.
Lahvičky.
Summary: I don´t have nail polish similar to China glaze Snow so no comparison of pure white, thus I decidet to use it as basecolour for layering. Three glitter polishes - blue glitters OPI Absolutely Alice, multicolored glitters RBL Locavore (my personal favourite), China glaze Party Hearty green silver glitters with red hexagons (great one just in one swipe, my problem are with red hexagons  and their uneven distibution on nails) and one effect - CND Sapphire sparkle (which was mistake, almost invisible blue sparkle).
And "comparison" of China glaze Frosty (ChG F) and ORLY Winter Wonderland (ORLY WW), They are not alike, and to be honest I am glad, because there was a lot of dupes in latest collecions. Orly WW consist of white flakies, ChG F is pearly white with shimmer. On my pictures I have three coats on point and middle finger and two on ring and pinkie.

5 komentářů:

  1. Tak ja som si na tomto článku pochutila :-) Do bielych som sa v poslednej dobe zamilovala... Žeby kvoli Tebe? Alebo už čakám na prvý sneh? :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Ráda vyhovím, kdyby někdo měl nějaký požadavek na srovnání :). Snow je bílá, ideální základová barva, ale moje srdce patří Fosty a Winter Wonderland, protože je každý úplně jiný a oba vypadají dost dobře. A já když lakuju sněhově bílou, tak se mi vybaví Tomáš Holý v Jak vytrhnout velrybě stoličku a jeho Sníh, snížeek.

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se ty šestiúhelníčky v Party Hearty vůbec nekumulují na jednom místě, pěkně se rozmísťují - asi máš nějaký neposlušný lak :-D ...
    A taky se mi ty bílé snížkové moc líbí, no ale teď jsem si řekla, že do Vánoc už si dám pauzu, abych to zvládla s vánočním rozpočtem :-)))

    OdpovědětVymazat
  4. Dajánko, perfektní reportáž a fotečky, děsně se mi líbí hned ta první fotka a takový drápky chci potkávat častěji..ke snížku, když ho bolel zoubek měl přeci šátek s puntíčky a to je jak tvůj prsteníček, nádhera !!!

    OdpovědětVymazat
  5. Markett: Asi mám pech, mimochodem to já si říkám pořád, ale nějak když vidím lak "výhodně". Tak jsem jak malá.

    Bubísku, tak to musíš na návštěvu, ale já po dnešním setkání s novým kuchyňským nožem mám drápky redukované. Jé a víš, že máš pravdu?

    OdpovědětVymazat