Essie Eternal Optimist

Hodná Viennettka mi nabídla , že mi objedná láčky zrovna měli ve slevě Essie, tak je celkem jasné, co se stalo. Představuji Essie Eternal Optimist, první kousek z objednávky, který jsem chtěla hlavně proto, že měl být o krapet růžovější verzí RBL OM.
Barva je staromilská čajová růže, zasychá dokrémova. Vzhledem ke světlu vystupují do popředí buď broskvové, nebo růžové podtóny.
Ano je to trochu babičkovská, ale vzhledem k tom, že jsem chtěla neutrální lak na nehty, přijde mi skvělý.
Můj jediný problém je aplikace, lak je trochu hustší a vzhledem k relativně malému štětečku se trochu obtížněji lakuje.
Jen pro pořádek Essie Eternal Optimist není v žádném případě optimistická, povzbuzující, nebo nedej bože veselá barva. Ale krásná je, o tom žádná. 
Celkové dojmy:
  • pozitivem: tělová čajová růže
  • negativem:neutrálka, trochu obtížněji se lakuje
Summary: I wanted to try this one because it suppose to be more pink toned dupe of RBL Om and my friend Viennettka offered me to buy this Essie in sale sso guess what. Essie Eternal Optimist, definitely one of my favourite neurals, orginally from SS 09 collection. Promotional materials speak about colour as spiced rose tea, yeah whatever. In reality it is tricky to describe, definitely subtle tea rose pink with undertones that changes on light from peachy to pink. It is kind of manequin hands but it doesn´t make my hands completely washed out, and yes it is kind of colour my grammy would love.

7 komentářů:

  1. Tak to je krásná barva! nádherná neutrálka, tedy to lakování mě ale děsí, Essie mi co do lakování moc k srdci nepřirostly...

    OdpovědětVymazat
  2. mně se u tadytoho i u omu nejvíc líběj ty názvy. ale nevim jestli bych z tý barvy nezešedivěla. možná ne. asi jo. já nevim! nevim co si myslim.

    OdpovědětVymazat
  3. Vždyť ty jsi na mě taky moc hodná! Díky tobě je moje sbírka též bohatší o pár kousků :-) A k laku - on ve skutečnosti vypadá mnohem líp než jsem čekala, taky se mi dost líbil!

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ten je opravdu krásný :) Přesně nějaký takový odstín hledám. Děkuji za tip. :))

    OdpovědětVymazat
  5. Dáši zajímalo by mě, jestli je stejná barva třeba u Essie, nebo CC, nebo Misy...ale asi ne.

    Annie, to je dilema co?

    Peti, vypadá, vždyť vyzkoušíš a uvidíš.

    colorfullbottle: I do agree with you :)

    Katus, Vítej na blogu, však já ráda poradím. Myslím, že jsem ho zahlédla i v Sephoře, jen ta cena už je méně příjemná.

    OdpovědětVymazat
  6. Už se stalo :-) Tenhle jsem stihla naswatchovat když u mě bydlel :-) Ten vampy jsem nestihla a u té fuchsiovky se mi nepovedly fotky, fotila jsem všechny až navečer a nejsou ostrý jak bylo šero :-(

    OdpovědětVymazat