Misa Truth

Nějak jsem té bílé přišla na chuť. Dnes je na řadě Misa Truth, kterou jsem si koupila omylem, dvě lahvičky, asi abych měla do zásoby lak co si nikdy nealakuju.
Když nakupuji laky dostávám se do tranzu, jako malé dítě v cukrárně, ten chci, ten a ten a ten, nahážu vše do košíku a pak vyřazuji. A tak jsem získala bílý lak z kolekce průsvitných bare necessites (zajímalo by mě, jestli někdo vyzkoušel ty zbyle dva červené z kolekce, dva červené průsvitné laky, nejste taky zvědaví?).
Na to že je nekrycí a bílé laky nerada, se mi líbí i když to je taková trochu špinavá bílá. Nebo lehce nažloutlá. Není to primalex, ale panna cota, bílá smetana která drží tvar díky želatině (ano, dala bych si). 
Není špatná, jenže nekryje, jak by taky mohla, je to nekrycí kolekce. Takže jsem vyvinula úsilí a jala se vrstvit. Ve vrstvě číslo 4 jsem dosáhla požadovaného výsledku, který je na fotkách. 
Celkové dojmy:
  • pozitivem: želatinová krémová bílá
  • negativem:  je průsvitná, kryje až ve 4 vrstvách, schne snad 100 let
Summary: I bought unintentionally Misa Truth, twice (not very clever from me). I didn´t realized it is from bare necessities collection, which consists of three sheer nail polishes (other two are reds and I am curious, anybody tried them?). I avoid sheers, mostly because painting coat after coat take too much time and I don´t speak about endless drying time. So I have it for quite a long time on my stash before few months later I decided to give it a chance. And guess what? I like the result. Yes, it is very sheer, on my pictures are four coats, but colour is very nice mid toned white with jelly consistency. Kind of panna cota in nails, yummy. If you are fans of sheers, check this collection. I think brush of Misa´s very handy, hovewer I am not capable to forgive it drying time. 

3 komentáře:

  1. Přijde mi dost zažloutlá, ale to asi bude to světlo. A teda vlastnosti nic moc, evidentně. Škoda, Misa je docela sympatická značka.

    OdpovědětVymazat
  2. Mě taky přijde taková zažloutlá, nijak mě nepřesvědčila :(

    OdpovědětVymazat
  3. Ruku na srdce, je nažloutlý, však jsem i psala. Rozhodně není tak hrozný, jak jsem čekala.

    OdpovědětVymazat