ORLY Rock Candy

Je libo další bílou? Ne?  Je mi líto, dnes tu je zase jeden bílý duochrome a to ORLY Rock Candy.
Barva je perlová bílá s modrými odlesky. Samotný trochu popelka, ale přes jiný lak funguje jako zjemňovač (připomíná mi efektové laky od CND) a dodává hloubku.
Na mých fotkách jsou 3 vrstvy a trochu pruhuje. Ne že by nebyl zajímavý, ale necítím se v něm moc dobře, takže varianta nadlaku u mě v tomto případě vítězí. Kdyby vás zajímala jedna vrstva, tak obrázek níže je vyfocená a nebojte, lak není žlutý, to jen moje nehty. 
Mimochodem když jsem ho měla nalakovaný, dvakrát se mě ptali co to je za barvu, ne že bych si stěžovala, ale jak je možné, že krásné, barevné krémíky přejdou jak krajinu, ale jakmile je to nenápadná barva, všichni jsou zvědaví. 
Celkové dojmy:

  • pozitivem: bílý duochrome s modrými odlesky
  • negativem:  je průsvitný, kryje až ve 3 vrstvách, pruhuje 
Summary: Guess what? Yes, another white nail polish for you. ORLY Rock Candy is a perfect example of white duochrome. Sheer white with blue sheen to be precise. I have three coats on almost all pictures except third one, and that yellow undertones on that picture are just my stained nails, not polish. I don´t feel good when I wear it alone, even though I recieved few compliments on it. I prefer it as top coat over creme nail polish, that adds interensting depth and blue-green sparkle.

5 komentářů:

  1. Nevypadá úplně špatně, ale mít ho nemusím :)

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasím s Mínou, pěkný, ale neokouzlil mě..

    OdpovědětVymazat
  3. nail crazy: Yes, isn´t it.

    Jackie S: Sweet colour it is.

    Mína, samotný se mi moc nelíbí, ale jak nadlak.

    Markett: Není zrovna moc výrazný

    OdpovědětVymazat