China glaze Hey doll z Vintage vixen collection

China glaze Hey doll je taková popelka Vintage Vixen. Moc hezká, ale většina ji přehlédne. I přes to, že barva sama o sobě je překásná, mám z ní smíšené pocity.
Barva je tlumená starorůžová s výraznmi zlatavými frost odlesky, které způsobují pruhovatost. Vlastně mi připomíná samé starosvětské věci, krajky, čaj, sušené čajové růže, apod... 
Líbí se mi, ale nedovedu si představit, že bych ji nosila často a ráda, takže je to jedna z nejneoblíbenějších z kolekce. Asi to bude tím, že trošku koliduje s odstínem mé pleti, na druhou stranu na pleti se zlatavými podtóny může udělat hezký efekt. Co myslíte?
Celkové dojmy:
  • pozitivem: starosvětská starorůžová se zlatými odlesky
  • negativem: pruhuje, je vodovější
Summary: I have ambivalent feelings about China glaze Hey Doll, reminds me of old times, women in long dress, tea roses, lace, etc. It just happened that I don´t like colour on me, but I can magine that on darker it sould be great shade. Colour itself is muted dusty rose with golden frost finish, as you can see again streaks are visible, consistency is on watery side. It isn´t boring or obvious, it has hidden twist in shimmer, just because my skintone clashes with golden frost it is one of least popular from collection. Question is  -.how do you like it?

5 komentářů:

  1. Hmm, no mě se nelíbí ani tahle :(

    OdpovědětVymazat
  2. A mně se líbí moc! Jen teda ne to pruhování...

    OdpovědětVymazat
  3. A já jsem zase nerozhodná, nejdřív jsem ho přehlédla jak krajinu, pak se mi v lahvičce líbil a na tobě se mi zase nelíbí - a to je co říct, protože jinak se mi na tobě líbí úplně všechno! A teď babo raď, vůbec nevím jestli si ho mám koupit nebo ne...

    OdpovědětVymazat
  4. Míno: Jak já tě chápu!

    Haničko: Frost jsou lakové zebry.

    Peti: Já ti nevím, mě opravdu nesluší. Fialce slušel a moc, ale mě ne. Tobě by mohl, ale zase když se podívám ne tvé oblíbené laky, tak asi spíš ne. Hrozně ráda bych ho viděla na Aničce.

    OdpovědětVymazat
  5. U mna je to láska na prvý pohľad :-)
    A vieš čo? Ako tak na neho pozerám ... páčil by sa mi zmatnený.

    OdpovědětVymazat