OPI Ski teal we drop from Swiss collection

Ve švýcarské kolekci jsou čtyři laky, které mají něco společného s modrou, tady je další z nich OPI Ski teal we drop. Tak tahle modrá mě z kolekce dostala asi nejvíc.
Jak už jsem zmínila je to tealový krémík, spíše černo, zeleno, tealový krémík. Aplikace je perfektní a výdrž taky.
Není to barva až až tak originální, ale první tealový krémík od OPI ano.
Protože jsem před nedánem měla příspěvek o tealových krémících (TADY), mám tu i srovnání OPI Ski teal we drop, Attitude Peacock Feather a Color Club Gossip column.
OPI je nejtmavší modrá, Attitude je lehce brčálově zelená a CC nejmodřejší. Který je váš favorit? U mě pořád vede CC.
P.S.kratičké nehty jsou následek pokusu o přihrání míče, platí, že sportem k trvalé invaliditě.
Celkové dojmy:
  • pozitivem: slušivá teal barva s černým základem
  • negativem: modrá není pro každého
Summary: OPI Ski teal we drop is very wearable blackened teal colour. I do love cream finishes and unusual colours and this one is no exception. There is four blue or bluish nail polish in Swiss collection and this one is my favourite. Even if I think it is great colour I do not think it is overly original, you could see similar ones in many collection and I guess you will see it soon in many collection also). Not jus because teal and taupe are now big trends. I wrote post about my teals HERE. Application was great and staying power also. I made quick comparison for you, OPI (darkest), Attitude (greenest) and CC (lightest and bluest). Which one is your favourite teal? Mine is CC Gossip column.

7 komentářů:

  1. Mně se líbí asi všechny, ale jsem ráda, že ten od OPI už mám, má šmrnc ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Is it really so glossy? WOW, amazing colour!

    OdpovědětVymazat
  3. ježiš tahle dýlka ti TAK sluší! krása. asi budeš můj novej tvarovej idol. tak.

    OdpovědětVymazat
  4. Moje ocenění pro Tebe tady: http://miina-blog.blogspot.com/2010/09/blog-with-substance-tag.html

    OdpovědětVymazat
  5. Soni, šmrncovní je přeně to správné slovo

    Konadomania: On me it is, I et is dry for 10 minutes. I must add that weather was exceptionally that day, so maybe that also adds glossiness.

    An, to si chce pořídit.

    Annie: Johohoo, to se tu teď budu hodinu vznášet u stropu. Já si nalomila nehet (jako nakrojila, ale pššt, já jsem tak šikovná) a pak pilovala a pilovala a pilovala

    OdpovědětVymazat
  6. Míno děkuju, pokusím se vyhovět.

    OdpovědětVymazat