China glaze Goin´ on my way z Vintage Vixen kolekce

China glaze Goin´ on my way mi nepřirostl mi k srdci. Moc jsem se na něj těšila, respektive jsem se přesdčila, že tenhle bude můj nej, nej z kolekce Vintage vixen a na nehtech je to docela  zklamání a ejhle, je to ten nejneoblíbenější lak z kolekce.
Barva je teplá hnědá, karamelová ten domácí karamel, ne ten kupovaný. Nemá v sobě červený podtón, což je velmi neobvyklé, ale spíš zlatý, který se objeví hlavně na sluníčku.
Má kásné odlesky, ale také jsou vidět taky stětečkem, problémem je i vodová konzistence, takže moje obligátní dvě vrstvy lak působí trochu ploše a barva  postrádá hloubku. 
Prostě jsem nebyla s barvou úplně spokojená a vzhledem tomu, že tohle byl jeden z laků. u kterých jsem si byla jistá, že mi bude slušet, alena nehtech nevypadá tak dobře. Dovedu si představit, že na pleti se zlatavými podtóny bude vynikat, ale na mě ne.
Celkové dojmy:

  • pozitivem: karamelová hnědá se zlatými odlesky
  • negativem:vodová konzistence, trochu pruhuje
Szmmary: China glaze Goin’ My Way is a deep caramel brown nail polish with hidden golden shimmer. I really thought about a homemade caramel. Yummy, just not as yummy on my nails. When I first saw promo pictures I was quite sure this would be my favourite from Vintage vixen, but in reality this is probably my least favourite from it. However I am quite sure that this one should look great on darker skintones with golden undertones. Formula of this one is little tricky, it is on watery side and in two coats, as you can see on my pictures, it tends to be flat. And I also dislike visible brushstrokes.What do you think about it?

5 komentářů:

  1. Ten je krásný. Myslím, že ho potřebuji :D:D

    OdpovědětVymazat
  2. An dobrý hnědý lak je základ sbírky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Dajánko, mně se tedy moc líbí. :) Škoda jen té vodové konzistence. To nemám moc ráda.:( Právě jsem dočetla všechny tvé příspěvky, které jsem neměla prohlédnuté a narazila jsem na Nfu OH. Tý jo, já jsem ani nevěděla jaký mám doma poklad ( kdyby tedy nebylo toho "krytí"). Vlastně jsem se ani k těm pěti vrstvám nedostala. :D Máš můj obdiv za trpělivost a až najdeš podobný lak, který ale kryje už ve dvou vrstvách, tak otvírám šáňo. Doufám, že takový lak existuje. :o)

    OdpovědětVymazat
  4. Mě se moc nelíbí :( Hnědou barvu mám ráda bez třpytek a jiných "vylepšení", prostě klasický krém jako čokoláda (i když karamel mám taky ráda :)) (Chichi a dokonce se mi to hezky rýmuje!)

    OdpovědětVymazat
  5. Veru: Předně díky, jsi zlatíčko. Jak jsem psala Haničce až m někdo slíbí princeznu a půl království k tomu, půjdu hledat.
    Já tak nesnáším vodové barvy, které by přitom měli být krycí

    Míno: Taky píšu nejneoblíbenější, čokoláda je čokoláda, viď. Máš prostě básnické střevo.

    OdpovědětVymazat