Sparitual Health, Wealth, & Happiness

Sparitual Health, Wealth, & Happiness je z letošní podzimní kolekce od Sparitualu Imagine. Mezi ostatními se vyjímal natolik, že jsem si ho koupila, i když byl drahý a ani jsem neprošmejdila předem internet.
Barva, základová je modrá s fialovým duochrome efektem jako paví peří. V lahvičce je více do fialova, na nehtu spíš do modra. Kryje ve dvou vrstvách.
Jediné s čím mám problém, je štěteček, je hodně tenký a hůř se mi s tím aplikuje lak, navíc mám široká lůžka, takže mi nestačí jeden tah jak jsem zvyklá třeba u OPI laků. Ale zase pro jiné je úzký štěteček plus. 
Asi je to o zvyku. Taky pogumované vroubkované víčko není podle mého vkusu. Sice neklouže, ale na výrazné vroubkování je třeba si zvyknout.
Co se mi u Sparitualu líbí je název, tedy ne že bych po nalakování byla výrazně zdravější, bohatší či šťastnější, ale jsem tak nějak spokojenější, že. 
Celkové dojmy:
  • pozitivem: paví lak
  • negativem: tenčí štěteček je obtížnější na práci
Summary: I love three things about Sparitual Health, Wealth, & Happiness. Cheerful name, round bottle shape and of course peacock feather colour. It is true that on nails is puple duochrome effect less pominent than in the bottle, but it is beautiful anyway. Consistency was smooth, two coats to full coverage. I have only personal problem with handle and very thin brush.

11 komentářů:

  1. Wau, tak tohle je vážně originální barvička. Sluší!

    OdpovědětVymazat
  2. Kují :), trochu mi připomíná muší Orly, je moc pěkný.

    OdpovědětVymazat
  3. Kdyby náhodou někam putoval, tak se hlásím, je nádhernej! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Že ano :). Kdyby se vydal, dám vědět, ale doma se mu zatím líbí a k cestování má averzi.

    OdpovědětVymazat
  5. haha! já jsem teda zdravější & šťastnější po každym lakování. bohatší...no to už je jinej příběh. ale jinak - moc pěknej, takovej zlatej standard všech russian navy, kterej pořád hledám svůj ideální a takhle nějak by měl asi vypadat.

    OdpovědětVymazat
  6. Oh this colour is so beautiful! It reminds me of OPI's yogataget this blue:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Anničko, vzhledem k nákladnosti koníčka fakt nikdo z nás bohatší není :). Já jsem nikdy russian navy neměla, tak by mě zajímalo jestli taky takhle vypadá, sakra, mám teď o čem přmýšlet.

    nailgalore: Thanks, I am just curious how OPI's yogataget this blue looks like, has it also purple duochrome effect?

    Peti bez diskue, potřebuješ, snad jen, že se blbě shání, oni vůbec celé kolekce nevypadaly špatně :, to si ale asi slyšet nechtěla.

    OdpovědětVymazat
  8. To jsem ráda, že se tak líbí :)

    OdpovědětVymazat
  9. Paví lak, to musí být krása!

    OdpovědětVymazat