OPI The Color to watch Swiss collection

OPI The Color to watch na mě naživo vypadá divně, na fotkách vypadá o trochu líp, ale na mě je opravdu divný. Barevně je to bledě fialový lak s tak výrazně modrými odlesky (že by frost finish?), anepřipadají Vám fotky jako pefektní ukázka ruky ze záhrobí.
Je poměrně řídký, tak jsou potřeba minimálně tři vrstvy (jako na mých fotkách) a při neopatrné aplikaci má tendenci pruhovat, takže to asi bude ten frost.
Barva je světlá šeříková s výraznými modrými odlesky, které barvu stahují do perlových odlesků, je to takové ojíněné.
Dovedu si představit, že majitelkám tmavších odstínů pleti bude slušet a hodně, na mě je takový nijaký a bledý. Je libo foto na sluníčku? Ale určitě zrovna tenhle se m líbí z celé Švýcarské kolekce asi nejmíň, protože mi nesluší.
Zase na druhou stranu není tak řídký, aby se dal použít jako vrstvící lak přes jiný. Zkoušela jsem ho nalakovat přes OPI Siberian nights a Funky Dunkey. 
Kupodivu je poměrně dost pigmentovaný a tak to nedopadlo podle mých představ, respektive pokud je nalakovaný přes oba laky vypadají skoro stejně.
Celkové dojmy
  • pozitivem:lila s modrými odlesky
  • negativem: není krycí, vypadá na mě divně.
Summary: My least favourite from Swiss collection is OPI The Color to watch. Colour itself is great but just not for my skintone. My hands are pale nad pale nail polish with frost finish is just not a good idea. And that blue shimmer in it adds almost "undead" element. Basically it is pale purple with strong blue shimmer and pearly frost finish. It is also quite sheer, so you must paint at least three to four layers to full coverage. Brushstrokes are quite visible if you are not careful, hate these frosts, it is almost impossible task to paint it evenly. I thought it might be a great one for layering so I layered it over OPI Siberian nights and Funky Dunkey and it was just a bad idea. It is not sheer enough, base colours are almost nonvisible. Just this colour is not for me.

2 komentáře:

  1. Samotný se mi moc líbí, ale mě by určitě taky nešel k tónu pleti a navíc ještě fialová není moje kamarádka všeobecně, protože se v ní z mně neznámých důvodů necítím dobře :(

    OdpovědětVymazat
  2. Míno, když on na bledulích vypadá fakt divně, ale v lahvičce se mi líbí, ale zase lak si nekupuješ kvůli lahvičce, že...

    OdpovědětVymazat