Claire´s Meg Peg

Jsem zpátky :) a dnes tu mám pro Vás Claire´s Meg Peg, který jsem si hodně zamilovala, škoda, že je jen půjčený (Peti díky, díky, díky).
Barva je zvláštní růžovo-lila-šeříková, krásná něžná barva s různobarevnými glitry. Bez mučení přiznávám, že víc odlesků je v lahvičce než na nehtech, ale když ta barvy. napadá mě jedno přídavné jméno (a povídka od Dostojevského) něžná.
Co se mi líbí, je, že je víc dofialova než dorůžova, prostě studená barva.
Co se mi nelíbí je vrstvení, na fotce jsou tři vrstvy a nadlak (vidíte ty lysinky?), protože klasicky zasychá do saténova a glitříky dělají struhadlovitý povrch.
Celkové dojmy:

  • pozitivem: růžovo-lila šeříková, krásná něžná barva s různobarevnými glitry
  • negativem: hrubý povrch, blbě kryje
Summary: Hello, I´m back! Today I have for you one borrowed nail polish (thank you P.) Claire´s Meg Peg. Colour is just my cup of tea, cool toned pink-purple-lilac-something. It has beautiful almost holo glitters. What I do not like is application, on pictures are three coats and on some of them you can still see bald spots and it dries satin and glitters make bumpy finish so at least one coat of top coat is necessary.

5 komentářů:

  1. So pretty in the bottle!

    But the holo isn't translating on the nail?

    OdpovědětVymazat
  2. Moc se mi líbí a určitě ti moc sluší.

    OdpovědětVymazat
  3. Hezký, ale v lahvičce je fakt o moc hezčí!

    OdpovědětVymazat
  4. Jackie: holo effect is not so prominent on nail, it is very subtle, more like separate multicolored glitters than holo, if it make sense.

    Jari: Děkuji, ale protože je k nesehnání to přesně jsem slyšet nechtěla :)))

    Mína: To jsem ráda, že nejsem sama, kdo si to myslí, jdu po odmlce prokoumat tvůj blog a těším se co na mě jukne.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásny odtieň. Presne podľa mojho vkusu.

    OdpovědětVymazat