OPI Yodel me on my cell from Swiss collection

Začínáme švýcarský maraton. OPI si potrpí na tematické "zeměpisné" kolekce, teď je tu na řadě Švýcarsko. Dvanáctka laků, která je dost barevně kompaktní a neobsahuje velké výstřelky. Začneme s tím, který je jeden z těch odvážnějších OPI Yodel me on my cell (ten název, TEN NÁZEV).
Tyrkysovo modrý lak s odlesky, ledovcově modrý, studená zimní barva chcete li. 
Lakoval se dobře, byl trošku řidší, pro krytí stačí dvě silnější vrstvy, ale doporučila bych tři těm, co mají delší nehty, nebo lakují tenčí vrstvy (já s opi štětečkem dělám tlustovrstvy). Mimochodem, moc hezké odlesky.
Je sice krásný, ale opravdu se mi nelíbil, necítím se v něm dobře. Ale asi se spoustě lidí líbit bude. 
Celkové dojmy:
  • pozitivem: ledovcová modrá s modrými odlesky
  • negativem: řidší konzistence, subjektivně se mi dost nelíbí
Summary: OPI Yodel me on my cell is a perfect arctic blue, with darker, almost teal, base. It has a very nice blue shimmer but I don´t like it on me. In general I do not like lighter blue shimmers so it Yodel is not appealing to me, but I thing it is great colour and for many people this will be THE colour of Swiss collection. Just because of my personal preference, this is my least favourite  one. It is very similar to China glaze Rodeo fanatic, OPI has just less prominent blue shimmer.

3 komentáře:

  1. your swatch is perfect, on me, this came out a bit sheer and despite putting the coats on over and over, it just didn't look right.

    OdpovědětVymazat
  2. Your swatch is awesome! and i love the color against your skin tone :)

    I wore this color for an entire week and it was stunning int eh beginning and the end, :)

    OdpovědětVymazat
  3. Justine: thank you, I wrote about it in czech description it is on sheer side, three coats to full coverage. And I do not like this type of colours on me.

    Jackie: You are so glad! It is interesting shade and it is not bad on me, I am just not fan of blue shmmers.

    OdpovědětVymazat