Někdo to rád teal - Attitude Peacock feather a Color Club Gossip column

Nějak se teď vyrojilo hoodně teal laků, takže dnes je tu srovnání těch, co jsem měla možnost vyzkoušet. Začínáme s  Attitude Peacock feather, který je na návštěvě od Viennettky. Attitude Peacock feather je krémový teal se zeleným podtónem, lakoval se krásně, zasychal do lesku, takže jsem nedávala nadlak. A já byla nadšená, neznaje tuto značku, jala jsem se mlsně obhlížet web a sepisovat seznámek.
Druhý den odpoledne jsem se chystala na ven a mohla jsem se těšit z aplikace Murphyho zákona v praxi. Máte li tmavý lak, samozřejmě se loupe v nejnevhodnější čas. Tři prsy měly velké odchlipy. Protože jsem pospíchala a nebyl čas vyměnit lak,tak jsem jen dolákla oloupaná místa a vyrazila a hádejte co?
Jasně, na večeři už bylo oprýskaných prstů šest, v divadle se zkáza dokonala. Ve finále držel lak jen na palci, ostatní prsty z půlky opadaly. Tohle jsem nikdy u žádného laku nezažila, nikdy, ani u těch nejlevnějších (i když ty zase obarví nehty, to tenhle neudělal).
Takže seznámek se škrtnul a tedy za mě ne. Přemýšlím, kde jsem udělala chybu, možná mezi vrstvami prokládat vrstvami nadlaku, nehet byl odmaštěný... Na další lakování jsem nesebrala odvahu. Mrzí mě to, je krásný.
Oproti tomu Color Club Gossip column je krémový teal co na mě drží a drží. 
Jak si můžete všimnout, tento má v základu modrou. Takže je na nehtech jakoby jasnější. Rozhodně ve srovnání s lahvičkou je o trochu modřejší.
Lakuje se velmi dobře, dvě vrstvy stačí k plném krytí.
A na závěr si nemůžu odpustit srovnání. Myslím, že letošní podzim přímo volá po přidání teal barvy do lakovací výzbroje, svědčí o tom fakt, že většina "velkých" značek tealovou barvičku už vydala, nebo se na to chystá.:
Ukazovák a prsteník jsou CC, prostředníček a malíček Attitude
Celkové dojmy:
Attitude Peacock feather
  • pozitivem:teal barva se zeleným podtónem
  • negativem: mizerná kvalita, absolutně na mě nedrží, loupe se. 
Color Club Gossip column
  • pozitivem: teal barva s modrým podtónem
  • negativem: jasná modrá co není pro každého

Summary: Attitude Peacock feather was major disappointment for me. Colour itself is beautiful, deep teal with dark green undertone. Cream finish, full coverage in two coats. Sadly I had problem with stayng power. Few minor chipping in second day. I didn´t have enough time to redo my mani before meeting so I only painted gaps. Guess what? At dinner I had 6 fingers chipped and in the theatre all my nails with exception of right thumb, was chipped. Really bad quality. Hate it. Anothe teal is Color Club Gossip column again cream teal, this one has blue undertones. This one stays for days. And of course comparison, point and ring figer is CC, middle and pinkie Attitude. Which one you prefer?

7 komentářů:

  1. Koukám, že máte s Péťou náladu na stejnou barvičku :) tak ještě šup srovnání s OPI.

    OdpovědětVymazat
  2. I love this color. I would love to have it!!!

    http://www.ForYourNailsOnly.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. AYD já jsem si nalomila jeden nehet, takže jsem byla nucena přistoupit ke krajnímu řešení a bruálně je zapilovat. Včerejší pokus o fotky dopadl tagicky...

    OdpovědětVymazat
  4. Tara, teal i great fall option. There are actually two colours, which one you prefer :) ?

    OdpovědětVymazat
  5. Mně se líbí oba a taky by mě pak zajímalo porovnání s OPI :)

    OdpovědětVymazat
  6. I love it!


    I'm your new followers.


    http://ojedelisi.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Soni už je hotovo.

    Oje Delisi: Wecome, me too :).

    OdpovědětVymazat