CND Bare shimmer effect (over CND Perfectly Bare)

Dnes je tu jarní novinka CND Bare shimmer effect přes CND Perfectly Bare (o kterém jsem psala tady). Efekt, který je opravdu věrný svému jménu je to totiž de facto neviditelný shimmer.
Je to mírně narůžovělý efektový nadlak se zlatými mini, ale skutečně mini, šupinkami. Spíše však dodává lesk, mám li být zcela upřímná je to ten nejméně efektový lak z efektových laků co mám.
Na následeující je přes CND Perfectly Bare na ukazováku a prsteníčku. Sami musíte uznat, že není příliš viditelný, tzv. tón v tónu.
Pokud by Vás zajímalo jak vypadá samoný, zde je nalakován na čistý (mírně zažloutlý) nehet.
A detail na závěr, ruku na srdce jsem  efektu trochu rozpačitá, není špatný, ale bohužel já téměř nic nevidím....
A jen pro zajímavost na konci obrázek, jak vypadá CND Bare shimmer effect přes CND Perfectly Bare a OPI Black Shatter, nic moc, že (tedy jesti něco vidíte, klobouk dolů)?
Celkové dojmy CND Bare shimmer effect:

  • pozitivem: decentní, elegantní a téměř neviditelný.
  • negativem: decentní, elegantní a téměř neviditelný
Summary: I bought spring SS11 set by CND Perfectly bare which consists of CND Bare shimmer effect  and CND Perfectly Bare polish. I swatched CND Perfectly Bare polish before HERE and today I have for you the effect CND Bare shimmer effect . And I must admit there is really truthfull to the name, there is barely any effect. Almost non existent golden mini flakies in transparent pink coloured base are visible only in certain light, alone it adds only shine to cream coloured polish, in my case CND Perfectly bare. I think it is demure and elegant, I just wish it could be more visible. On the thirth pictre is effect on point and ring finger (can you see it at all?) and on fourth picture you can see it alone on my bare (yellow stained) nail. The last picure has CND Perfectly Bare and OPI Black Shatter and over CND Bare shimmer effect.

4 komentáře:

  1. Náhodou...je to jemné, decentní a mě se to tedy moooc líbí! A efekt vidm, vidim :))))

    OdpovědětVymazat
  2. Nezkoušela jsi ho přes celý tmavý lak? Možná, že by to bylo víc vidět než přes tenhle světlý :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se to taky moc líbí! Ty mini šupinky jsou super a taky ho náhodou vidím. Rozpačitá nebuď, je to velmi rafinovaný lak ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Dáši: Fajn! To jsem ráda.

    Míno: Úkol se pokusím splnit.

    Barunko: Dobře, já bych asi chtěla hodinky s vodotryskem :)))

    J e C: I´ll check you blog.

    OdpovědětVymazat