Misa Coffee Pick Me Up

 Upřímě Misa Coffee Pick Me Up není nijak zvlášť jedinečná a unikátní barva, ale barva není důvod, proč jsem si ji pořídila. Tím je štěteček.
Laky značky Misa mají ideální štěteček pro mou ruku, prostě akorát, takže když jsem si přeetla popis laku Misa Coffee Pick Me Up věděla jsem, že ačkoliv to bude barva velmo podobná Essie Merino Cool, nebo China glaze Below deck, budu si ji pořizovat.
Protože ve svět šedých odstínů je fialovo-šedá pro mě Rols royce mezi škodovkami. Sluší sand každému a vypadá luxusně.
Kdybych přes ni přidala vrstvu nějakého perlového efektu, tak se bude blížit Paradoxalu, ale protože krémíky jsou perfektní samotné a přidat efekt by bylo jako přidávat kostku cukru do šampaňského, nechala jsem ho tak.
Nanášel se perfektně a na fotografiích jsou dvě vrstvy a malý detail.
Celkové dojmy:
  • pozitivem: decentní, šedo fialový, krásný a basta
  • negativem: barva není originální, záleží jen na vás jakou značku/šteček budete preferovat
Summary:  Misa Coffee Pick Me Up is classy purple grey polish. To be honest I´ve seen this color a lot in last few months, for exmple China glaze Below deck, Essie Merino Cool etc. I do not choose because of color or its uniqueness just because I like Misa brush the most, it is not too thick or thin and has long handle. I think you should have it in your collection.

9 komentářů:

  1. lep je, pomalo me podseca na Parlez-vous OPI?

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, ten je vážně nádherný :)

    OdpovědětVymazat
  3. Paulina: Yes, perfect color

    hermetic: Baš i ne, OPI je više ljubičast, Misa je siva. Na žalost već nemam OPI, ali ako mi frendica vrati Illamasqua Velocity koji je takmer isti kao OPI, sravnjat ću ih.

    Gabrella, ano to opravdu je :) Jsem ráda, že se líbí.

    OdpovědětVymazat
  4. Frendica ti Velocity snad brzy vrátí, ale teda přijdou mi hodně odlišné :-) Jinak Coffee se mi líbí velmi, já jsem si samozřejmě zas musela pořídit všechny možné podobné (tebou v článku zmiňované) a teď nevím který si nechat a který dát pryč, když jsou tak hezké všechny!

    OdpovědětVymazat
  5. Peti: jak píšeš hodně, ale jedna fotka vydá za tisíc slov. Jen si nech všechny, já osobně jsem dala pryč Essie, rotože mi víc postě vyhovuje ten Misa štěteček.

    Alluring mum: Glad you like it, indeed it is so pretty and thanks for complimet.

    OdpovědětVymazat
  6. That's such a pretty color! I totally love it!!!

    OdpovědětVymazat