Šoková terapie

Drazí čtenáři, včera jsem měla menší blogerský infarkt, když jsem při pokusu zalogovat zjistila, že můj blog byl odebrán a emailová adresa zakázána. Jen tak, z ničeho nic, bez jakéhokoliv oznámení.
A jaké že poučení z toho vyplývá?
1.zálohujte fotky
2. zálohujte texty
Pokud se čirou náhodou něco ztratí/smaže, moc věcí co se dá udělat není. Podmínky google accounts a bloggeru jsou nastavené tak, že mohou bez udání důvodu kdykoliv a komukoliv zrušit jeho účet. A jelikož možnosti kontaktu/zákaznické podpory nejsou nijak valné, respektive existují dva kontaktní formuláře, které vyplníte a pak už můžete jen čekat a čekat a čekat a taky doufat. Blogger nápověda je k ničemu, hlavně její česká mutace, na anglické je pár rad, ale je to celé tak nepřehledné, takže pokud chcete zjistit jak postupovat počítejte s několika hodinovým pátráním, jehož výsledkem je, že musíte počkat.
Ale na veselejší notu, hádejte na co se můžete těšit?
Maybe you noticed that yestereday was my blog unacessable. Better word is deleted. For reason which is still unknown for me, google suspended my gmail account and deleted my blog, believe me I was shocked. Without any notification! Customer support, especially in the Czech Republic, is practically non existent. I applied any form I found on english support site and voila today I have again my account and blog. I am glad hovewer I still do not know what happened. I deeply wish I never have similar experiance, it was stressfull and you can do nothing, just wait. I have just one advice back up everything photos and texts,just in case!
And guess what is coming soon?


6 komentářů:

  1. Já z toho měla taky šok! Říkala jsem si, jestli jsi s tím sekla nebo tak...ale naštěstí ne :), máme tě z5 :)

    OdpovědětVymazat
  2. A jak to nakonec dopadlo? Dovolala ses někam, nebo ti byl blog z ničeho nic obnoven? Nebo to má nějakou souvislost s těma nefungujícíma gmail účtama včera?

    OdpovědětVymazat
  3. Mě to aspoň donutilo k tomu, udělat si zálohu obou blogů. Jsem ráda, že to dobře dopadlo :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Dopadlo to jak nejlépe mohlo, mám radost! A ta fotka je supeeeer, těším se na post :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem hlavně ráda, že jsi tady!

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji, jsem šťasná, že váss nemám smazané, ulevilo se mi :)

    OdpovědětVymazat