Rescue Beauty Lounge Recherche

Jestli jsem posledně říkala, že RBL Decourous je barevný chameleon, tak o RBL Recherche to platí asi desetkrát víc. Je tmavý, noční, sametový, krémový, kávový, čokoládový, povidlový a dalo by se pokračovat.
Po většinu času je temně fialovo-tmavě hnědý, ale opravdu hodně záleží na světle, ve výsledku jsem stejně běhala po bytě fotila na různých místech. Odpovídající popis asi jen tak nejde. Ze začátku jsem byla mírně rozpačitá, protože mi přišel podobný "něčemu", ale po chvíli hledání jsem přišla na to, že jsem se mýlila, naopak není podobný ničemu co mám.
Jistě existuje spousta tmavých laků, které by se ly zařadit do kategorie vampy, ale tenhle je prostě jiný a svůj. Je to tmavý "základní" lak, souhrn všech tmavých laků, nebo respektive aspirace tmavých laků, hmm a nedostáváme se tak s samotnému názvu (no copak je to rešerše milý čtenáři)?
Co je fantastické je opět konzistence, to co je na fotkách je JEDNA VRSTVA. 
A samozřejmě velký detail nesmí chybět.
Důkaz, že lak není čokoládově hnědý s bižu z Fleru v podobě ukousnuté sušenky.
No a protože jsem bla děsně zvědavá, tak jsem si lak vyzkoušela s jednu vrstvou CND Lavender pearl na prostředníčku, ale přijde mi, že samotný je daleko hezčí a jakékoliv přidání efektu ho degraduje.
Tak co vy na RBL Recherche?
Celkové dojmy:

  • pozitivem:  toto je ultimativní tmavý krémík (za mě povidlový), nic víc, nic míň.
  • negativem: pokud očekávát něco co jste nikdy neiděli, vybuchující ohňostroje, kankánové tanečnice, letící holubice apod., nutně budete zklamáni.
Summary: For me this is THE ultimate dark crème polish. No more, no less. What I love on Rescue Beauty Lounge Recherche (beside the name) is diversity. It changes a lot, on sun it is more purple vampy shade, in shadow leans toward dark chocolate (Belgian 77% chocolate, not milk chocolate), but basically on me it is color of damson cheese. As I wrote it has cream finish, dries to high shine and what you see on my pictures is ONE coat without top coat. I cannot resist to try CND Effect over it in this case Lavender pearl however result was a little bit boring for me. Itself it is perfect, definitely not color for everyone, if you are lover of super unique, sparkling, multidimensional, holo effects it could be disappointment, but if you are fanatic of dark creme lover, here is your new holy grail polish.

10 komentářů:

  1. I picked this one up and am really happy with it! It is such a perfect vampy for the spring/summer!

    OdpovědětVymazat
  2. Ježišmarjá já jsem tušila, že tento bude nakonec nej! Né, líbí se mi celá kolekce, stejně jako ta předtím. Když jsem četla "temně fialovo-tmavě hnědý", tak mě to skolilo. Já snad příští měsíc změním plány a koupím celou kolekci :D No, aby už tou dobou nebylo pozdě, že...

    OdpovědětVymazat
  3. Já taky souhlasím, tenhle se moc povedl! (a nosit jen bez jakéhokoli efektu!!)

    OdpovědětVymazat
  4. Teruško, ano je a velmi.

    Varnish Vixen: Yes, indeed. It is perfect, when I unpacked my parcel a was a little bit disappointed, but when I tried it I was hooked :)

    Soničko, jestli cheš, může si kolekce udělat (po lázeňské kůře u AYD) menší zajížďku do Brna.

    Mirko, ano, ano v obou případech (mě to nedalo nevyzkoušet, ale stejně jsem pak ten jeden prst přelakovávala, skoro to byla svatokrádež.

    OdpovědětVymazat
  5. Je krásný! A jen jedna vrstva?! Hmmm, tak to by šlo :) Omlouvám se za hloupý dotaz, ale kde ten lak můžu koupit/objednat?

    OdpovědětVymazat
  6. Dano: objednat lze přímo na stránkách rescue beauty - https://www.rescuebeauty.com/nail-polishs/nail-polish.html
    ale (a ono to tak u vychytávek bývá) lak je za 18 USD a pošta za dalších 18 USD (to je fixní cena za jakoukoliv zásilku do 200 USD, pak už je pošta gratis).

    OdpovědětVymazat
  7. alluring mum: Glad you like ti!

    Peti: Mě se tedy víc líbí bez, co jsem chtěla napsat, bylo že když nad něj dáš ten efekt, tak nejsou vidět ty změny a s levnějším barvu neměnícím lakem dosáhneš téhož.

    OdpovědětVymazat