Misa Touch the Rainbow a OPI Black Shatter

Misa Touch the Rainbow je druhý lak z kolekce Wishes, který jsem si pořídila, barva bíloomodrá s vrstvou jinovatky navrch.
Když budu méně poetická ty studené odlesky a to že schne do saténova, dělají neobvyklý, mírně zamlžený efekt, který tenhle lak vyděluje ze zástupu světle modrých.
I když není můj absolutní favorit, musím o ní pořád přemýšlet. Lakuje se skvěle, dvě vrstvy stačí pro plné krytí.
Detail, kde jsou vidět odlesky.
Misa Touch the Rainbow s OPI Black  Shatter, páč se mi povedlo částečně napodobit úchop Annie.
A OPI Shatter jsem musela zkusit. Mimochodem, čím tenčí vrstvy, tím jemnější popraskání, viz ukazovák a prsteník.
Detailíček si přece neodpustím.
Celkové dojmy Misa Touch the Rainbow:
  • pozitivem: zamlžené okno v zime s výhledem na oblohu, krycí
  • negativem: brrr, studená, jinovatka, je mi zima, chci už jaro
Summary: OK, first picture is  Misa Touch the Rainbow and OPI Black Shatter since I couldn´t resist to show you, but this post is about Misa Touch the Rainbow, very pale blue (does exist pale baby blue) with white frost. Surprisingly opaque in two coats and no streaks. How cool is that hidden shimmer? Dries to satin finish and of course I have to try it with shatter :).

4 komentáře:

  1. Moc se mi nové kolekce Misy líbí, taky mám pár laků na cestě a nemůžu se dočkat až tu budou!

    OdpovědětVymazat
  2. Taky se mi tahle Misa líbí, snad brzo bude :)

    OdpovědětVymazat
  3. To jsem zvědavá :)

    AYD: Všechny, páni, to budu číhat, tahle kolekce se povedla.

    OdpovědětVymazat
  4. Samotný se mi až tak nelíbí, s tím praskacím je to mnohem hezčí!

    OdpovědětVymazat