Rescue Beauty Lounge Iconoclast

Říkala jsem Vám, že nevlastním žádný černý lak? Vím, že bílá a černá jsou základ, ale až do teď mi ve sbírce chyběly oba póly. Teď se situace změnila s "příchodem" Rescue Beauty Lounge Iconoclast.
Na rovinu tohle je ten lak ze kterého jsem mírně rozpačitá. Líbí se mi velice o tom žádná, ale prostě bohužel vzhledem k aktuálním klimatickým podmínkám v ČR, kdy s námi sluníčko hraje schovku zatím nemají šanci vyniknout jeho stříbřité odlesky. Ale až bude léto, bude moje hodnocení víc nadšené.
Ale teď k barvě, základní barva je černá s bílými odlesky, ty jsou tvořeny mini částečkami, které vytváří zdálky efekt odlesků. Na sluníčku, nebo umělém osvětlení (či blesku) dodávají hloubku a přitahují pohled. Ve stínu je to velmi lesklý černý lak. Pokud jej přelakujete vrstvou nadlaku, může být výsledný efekt dramatičtější.
Mimochodem narazila jsem na několik fotek s hafem vícebarevných odlesků a ruku na srdce je to většinou způsobeno bleskem, což mě mrzí, protože to vzbuzuje přehnaná očekávání  z tohohle kousku, který je perfektní, neobvykle černý, krémový, až mechový, ale superodleskový z dálky prostě není.
Opět jsem unesená z kvality laku, je neuvěřitelně pigmentovaný. Jeho konzistence jakoby klouže a plynule se rozjíždí, což většinou u tohoto typu laku nebývá pravidlem. Na fotkách jsou dvě vrstvy, zaschnutí bylo bez nejmenších problémů, výdrž 3 dny též, pak jsem měnila. Poslední fotka je z přímého sluníčka, tam se mi lak moc líbí.

Celkové dojmy:
  • pozitivem:  řekl někdo černá, ale tohle není JEN černá, toto je černá s vnitřním leskem složeným z mikročásteček, ha!
  • negativem: opět budu parafrázovat, pokud očekávat něco extra lesklého nutně budete zklamáni.
Summary: I haven´t had black polish in my collection, until now. I do not wear black creme polish at all, so when I saw first pictures of Rescue Beauty Lounge Iconoclast I knew I must try it. It should be black polish for me, you know? And it is it is soft black with beautiful micro shimmer. I like it, I am just a little bit confused with all pictures on internet where this one seems super sparkly. On me, even with layer of top coat, it is black and I can see shimmer only in certain light condition as direct sun or with flash. I do believe in summer this will be my favorite, yet now in Czech republic (where sun is on holiday) it is black. It has perfect formula, opaque and gliding. Bravo! I used two coats, it should be one if you are careful enough .

7 komentářů:

  1. I přes tvojí trochu rozpačitější recenzi ho chci! Mně se líbí a hodně se mi libí i na tobě :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ten už by byl na mě asi moc černý, ale hezký je. Zatím se mi z celé kolekce nejvíc líbí hnědofialový, ale ještě si počkám na poslední příspěvek :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mína: Ty jo tak děkuji. On je pěkný, jen jiný než jsem čekala.

    Soni: Asi, já ti je prostě pošlu a uvidíš sama.

    TheNailAddict: Thank you!

    OdpovědětVymazat
  4. řikej si co chceš, já sem z něj stejně pořád slabá v kolenou!

    OdpovědětVymazat
  5. Dajánko, děkuju, jsou to teda takové poklady, nikdy bych si o ně neřekla... Jinak o sobotách lakuju o sto šest a tvoje už mám vlastně všechny odzkoušené, takže ti je nejspíš brzo pošlu nazpět :)

    OdpovědětVymazat
  6. Annie: No ale to protože je to přesně tvoje barva.

    Soni: napiš mi mail, já jsem zase zvědavá co ty na mě.

    OdpovědětVymazat