Rescue Beauty Lounge Insouciant

Je tu poslední lak (ale není poslední v oblíbenosti, spíše je tomu naopak) z jarní kolekce od Rescue Beauty Lounge a to Rescue Beauty Lounge Insouciant.
Oproti předchozímu příspěvku s Iconoclastem, tento lak je přesně takový jak jsem si ho představovala a to ideální kombinací fialkové a šedivým základem, takže je měňavý. 
A má relativně výrazné modravé pidi odlesky, které jsou na sluníčku, nebo při hodně velkém přiblížení. 
A na trochu rozostřené fotografii je zřetelný lesk.
Lakoval se výborně, je to skvěle pigmentovaný dvouvrstvák. Dle mého názoru je z jarní kolekce nejvíce "něčemu" podobný, ale při procházení své sbírky musím konstatovat, že reálně není žádnému. Mám ale laky které jsou světlounce fialové, nebo šedo-fialové, takže člověk může mít pocit, že barvu už zná (Paradoxal ani vzdáleně).
A moje celkové pocity? Rozhodně pro milovníky šedých a fialových, překvapivě decentní a velmi slušivý odstín pro světlou pleť, jako jeden z mála nedělá šedou v okolí nehtu. Pokud budete čekat lak, ze kterého se posadíte na zadek, asi nebude pro vás, pokud jste pro nadčasovou eleganci, je právě pro vás.
Celkové dojmy:

  • pozitivem:  fialková (jako ne lila) a šedá s krásnýýými odlesky.
  • negativem: i když se Vám může dát, že jste jej někde viděli, věřte mi, neviděli.
Summary: Rescue Beauty Lounge Insouciant maybe seems similar to "something", but believe me this something probably don´t exist. It is mix of lilac and grey with pretty pale blue shimmer (which consist of tiny blue sparkles) and I do not own any similar polish yet. Lighter than Paradoxal (and completely different sheen), Misa Coffe pick me up (and Essie Merino Cool and China glaze Chanelesque) and darker than OPI Done out in deco. I think it is extremely flattering on my pale skintone without casting dead hand shade on your skin. Application was great, on pictures are two coats, and photos taken in natural light with no sun.

7 komentářů:

  1. Takový nadčasový by se mi asi hodil :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já nevim, celý mi to přijde hrozně nudný...

    OdpovědětVymazat
  3. "lovely" is the right word for this shade :>

    OdpovědětVymazat
  4. Soni: hodil

    AYD: To je spíš otázka vkusu a očekávání. Já se myslím, že v dané kategorii je perfektní, ale výrazný a oči poutající není :)

    Smalto: Exactly.

    OdpovědětVymazat
  5. Já nevím, moc na tu fialovou nejsem, ale na tobě se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
  6. Mně teda nudnej nepřijde vůbec a líbí se mi hodně! jeden z mála RBL, za který bych byla ochotná zaplatit tu hnusnou cenu.

    OdpovědětVymazat
  7. Mína, mě taky LOL

    Peti: ha, vida! Mimochodem taky mě na něm fascinuje název, bezstarostný, ehm, jako jak?

    OdpovědětVymazat