China Glaze Papaya Punch - Island escape kolekce

Oranžová je zvláštní barva, která mi přijde zajímavá, ale vypadá na mě obvykle dost strašlivě, proto mě pokaždé překvapí, když mě nějaká oranžová zaujme, no a ejhle v letošní letní kolekci od China glaze Island escape je zrovna jedna taková China glaze Papaya Punch.
Co si budeme povídat, je to skutečně rána, velmi zářivá žluto - oranžová, která je ovšem jakoby tlumená a krémová. Je to prostě čerstvě rozkrojená, zralá papája, v žádném případě popelářská oranžová. Takže moje pleť nevypadá zažloutle, nebo zarudle.
Konzistence tohoto laku je na jedničku, je krásně krémový, konzistence máslíčko a navíc je skvěle pigmentovaný. Na fotkách jsou dvě vrstvy bez nadlaku.
Opět na nehtu zasychá o krapet tmavší než v lahvičce. Ač by se mohla zdát podobná laku Illamasqua Gamma, není, jukněte k AYD na srovnání. A malý detail:
Celkové dojmy:

  • pozitivem: oranžovo - žlutá čerstvě rozkrojená papája
  • negativem: oranžová
Summary: I was surprised that I liked China Glaze Papaya Punch from Island escape collection. I usually do not like bright oranges, they are just too brght to my skintone and tends to make my skin look yellowish or lobster. I am glad that I found one orange which is quite flattering. Papaya punch is true to name it is bold yellow-orange polish with creme finish. I loved opacity and consostency of it, on my pictures are two coats without top coat.

5 komentářů:

  1. Já jsem přímo odpůrce oranžovejch :D, takže bych se asi neměla vyjadřovat, prostě se mi ta barva nelíbí,nevim,no...nic pro mě, musím ale uznat,že blbě na tobě rozhodně nevypadá :-)!

    OdpovědětVymazat
  2. Je moc hezký! Pořád jsem váhala, jestli si z téhle kolekce něco objednat a nakonec jsem se na to vykašlala. No ale tenhle by stál za to.

    OdpovědětVymazat
  3. Lovely hair: Odplrce prasečích růžových zdraví odpůrce oranžových aneb máme každý něco :).

    The Nail Addict: I am glad you like it!

    Mirko až se sama divám, pak si je objednej u hair beauty, mají je fakt nejlevnější, třeba na aukru jsou ceny neskutečně napálené, až je mi fyzicky nevolno. Přeci jen to jsou chiny, ne RBL.

    Paulina: Bardzo dziękuję

    OdpovědětVymazat