OPI Funky Dunkey

Loňská shrekčí kolekce od OPI měla krásné krémové laky (o kterých se dozvíte více ZDE) a jeden z nich mám pro vás dnes - OPI Funky Dunkey alias oslík.
Barva studená tmavě fialová, vlastně by se dalo říct, že má modrý podtón. Oslík je ideál pro milovníky krémových laků je výrazný, zároveň je jeho krémovost čistá. Jedná o jednu ze základních barev pro milovníky fialové, která se dost obtížně u levnějších značek shání ve slušné kvalitě.
Pigmentace dobrá, dvě vrstvy pro plné krytí jsou třeba, v první trochu pruhuje, také je  jeho konzistence zdrhací, resp.člověk si musí dál pozor při jeho aplikaci.
A detail:
A protože jsem měla i lak China Glaze Grape pop, který je také tmavě fialový a tak mě zajímalo jestli si budou podobné a překvapivě jsou.  Jestli dovedete říct rozdíl, jste machři (mimochdem Grape pop je ukazovák a prostředník).
Dále mám srovnání s ORLY Rio Nights (mám nalakováno na prostředníku a malíčku) má základ do fialova, zatímco u OPI převládá modrá.
Celkové dojmy:
  • pozitivem: studená kémová fialová
  • negativem: má poměrně dost modré v základu.
Summary: I alredy posted article about OPI Shrek collection (here) yet I have another polish for you.  OPI Funky Dunkey is bold purple creme with strong blue undertone. It was runny, but had good pigmentation. I also swatched it with China glaze Grape pop and there is literally zero difference (Grape pop is on index and ring finger) and also withh ORLY Rio Nights on the last photo. As you can see, OPI is more cool toned and leans to blue. If you are on a hunt for a mid toned purple creme I suggest you to try OPI. 

6 komentářů:

  1. Zrovna přemýšlím o nějaké fialové a na oslíka jsem si vzpomněla jako první, ale když na to tak koukám, tak bych spíš raději něco jako je ta China, akorát od OPI :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Blani ale v této kategorii je jen ten oslík, ale co takhle grape fit (nebo tak něco). Ale mimochodem to co hledáš je ai RBL Mismas (ale to si asi slyšet nechtěla, tak už mlčím).

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to zírám, že jsou s Grape Popem úplně odlišné... Taky jsem myslela, že budou stejné. Funky zrovna nemám, ale líbí se mi hodně :)

    OdpovědětVymazat
  4. Pěknej, ale asi bych radši brala Grape pop :)

    OdpovědětVymazat
  5. Soni teď si mi nasadila brouka do hlav, ale jinou tmavě fialovou jsem nikdy neměla a Grapee pop už nemám...

    Mirko: Ale je o fialová!

    OdpovědětVymazat
  6. Já vim, ale ty to máš vždycky tak pěkně nafocený a popsaný, že na to vždycky skoro zapomenu, že ji nemám moc ráda!

    OdpovědětVymazat