Lippmann Waking Up in Vegas and comparison and blogsale and voting

Mám na vás anketu, zahlasujte co byste si přáli abych napsala, jukněte se vpravo :). Také jsem updatovala stránku prodám, kam časem budu dávat i laky na prodej (zatím jsem se nedokopala k nafocení). Ale dnes je to nachystaný lak Lippmann Waking Up in Vegas a malé srovnání.
Lippmann Waking Up in Vegas je šedý lak, ale protože šedá jako šedá, je třeba doplnit, je to světle šedá, mírně do béžova, ale pořád studený šedavý odstín s modrým podtónem.
Ačkoliv je to můj oblíbený krémík, lak mi připomínal čerstvou sádru a nějak mě neoslovil. Deborah Lippmann laky nejsou v ČR k dostání, ale dají se objednat a poslat do ČR z USA, ale za nemalý peníz, proto jsem automaticky k takovému laku náročnější než k laku jež je u nás běžně k dostání a mimochodem děkuji AYD za půjčení (protože zaplatit plnou cenu a dopravu asi by mě kleplo). Mám li být upřímná na laku se mi úplně nejvíc líbí jeho lahvička. Mít jich pár v kolekci, už jen z estetického hlediska by nebylo k zahození.
Lakoval se dobře, dvě vrstvy k plnému krytí. A detail:
Původně jsem měla přichystané jiné laky pro srovnání (Essie Playa del Platinum a Color Club Positively Posh), ale byly barevně hodně mimo. Nakonec mám srovnání Lippmann Waking Up in Vegas (L), Sparitual Living In The Moment (SPA) a Color Club High Society (CC).
A porovnání lahviček
Celkové dojmy:
  • pozitivem: lahvička je úplně překrásná, lak je šedý
  • negativem: hmmm, lak se mi líbí, ale za tu cenu ne, za tu cenu sádrový lak nechci (no chci jen v případě, že mi hi někdo zasponzoruje, ale kdyby mi ho někdo zasponzoroval tak si radši vyberu jiný, Lippmann má lepší kousky), tenhle byl tak slavný asi proto, že ho měla Lady Gaga na titulce Vanity Fair.
Summary: Lippmann Waking Up in Vegas, that shade Lady Gaga had on a cover of Vanity Fair and everybody hyped about. Let me say I love the bottle, polish itself is just nice to me. It is light grey creme, with beige/blue base, perfect greige shade. My problem is more psychological, it isn´t as perfect as RBL polishes in application terms, and I cannot justify price nad shipping fees to my country. I did small comparison of the greys that seemed similar, but they are darker Lippmann Waking Up in Vegas (L), Sparitual Living In The Moment (SPA) and Color Club High Society (CC). Let me know if you love it or hate it. I also updated my blogsale page and I have voting where you canchoose which collection I should review soon (right on the top of right collum).

6 komentářů:

  1. Naprosto souhlasím s Tvým negativem! Za ty prachy je vlastně ošklivý :D

    OdpovědětVymazat
  2. omlouvám se jesli jsem jen nepozorná, ale kde se dá tahle značka sehnat? děkuju

    OdpovědětVymazat
  3. No, já musím říct, že se mi líbí :D Ráda bych nějaký DL lak měla, ale asi zůstanu u teorie...na praxi prostě nemám ;)

    OdpovědětVymazat
  4. The nail addic: Just pretty...

    Lilili: já jsem to tam nepsala, ale je to ve FAQ, pořídit se dá třeba na ebay, nebo http://www.beautybridge.com/

    Baru, když já si myslím,že třeba Bad Romance, Across the universe jsou lepší/hezčí.

    OdpovědětVymazat