Zoya Sari

Reakce na včerejší post Sonidla na které tenhle lak vypadal božsky. Nicméně na mě vypadá o dost hůře, ale i tak sem dám fotografickou dokumentaci.
Zoya Sari je průhledný, svěloulince růžový. Asi to je ten typ laku který se obvykle v cizině označuje your nails but better, ale na mě asi vzhledem k odstínu pleti, nebo zažloutlým konečkům tak nevypadá. Až teprve čtvrtá vrstva mu dodá barvu jako na fotkách výše.
Je to mléčný povlak, který ve dvou vrstvách vypadá takto.
A takto ve třech
Ale pokud máte rádi tmavší pleť, nebo hledáte takový look, který se podobá umělým nehtům a jste ochotni se vybavit dávkou trpělivosti najdete v Zoye Sari zn.ideál.
 A dokumentace nažloutlosti :).
 
Mimochodem Sonidlo má též skvělou GIVEAWAY na svém blogu, můžete získat 8 laků značky NUBAR
Celkové dojmy:
  • pozitivem: hele a nemá ona růžové tipy?
  • negativem: dělá mi to efekt umělé nehty
Summary: I borrowed Zoya Sari to Sonidlo and she posted yestereday fabulous pictures of it and she loved this polish, I had it for quite a time and hesitate to publish my pictures because my feelinng was quite the opposite. In my opinion reason of my negative statement was my extremely pale skintone. On me Zoya Sari looked as acrylic nails and I do not like it. Also I made decent photos at forth layer, until that my yellowstained tips were visible (as you can see on few photos). Basically if you are a lover of sheer jelly pale pink/white polishes Zoya Sari could be love of your life. Since I tends to more opaque cremes for me it is disappointment.

8 komentářů:

  1. Já mám díky tobě a sonidlu tzv. never ending wishlist! Víš, co to znamená? Že když si 3 laky ze seznamu koupím, tak jich 5 dopíšu... Tenhle lak je prostě úžasný! Já teď nějak koukám po těch tělových barvách a to je prostě taková krááása...

    OdpovědětVymazat
  2. Včera u Soni jsem si říkala, že je krásný, ale dneska mi přijde nudný... Obyč sheer kterých jsou stovky...

    OdpovědětVymazat
  3. Baru: No neříkej, já zase mám z tvého blogu depky jak se neumím namalovat a jen nedostatek financí mi brání udělat nájezd na barry m.
    Taky laků co bych chtěla je, tak že by se mi líbilo mít všchny laky, jednou vyzkoušt a pak už mi stačí se jeden vybrat, ale naslepo bez vyzkoušení se obvykle seknu. Ale jsem ráda, že Zoya tak líbí 8).

    Peti: Čím víc fotek, tím líp :) a pro světlou plet s tvým výrokem souhlasím, resp lepšího výsledku jsem docílila s NFU oh jež už nemám.

    OdpovědětVymazat
  4. Naprosto souhlasím s Péťou!

    OdpovědětVymazat
  5. Ještě je jedna vvrianta, že prostě neumím fotit jako Soňa, na ní totiž všechno vypadá tak skvěle.

    OdpovědětVymazat
  6. A teď už je můj :D S tím vzhledem umělých nehtů jsi to přesně vystihla, to se mi na něm hrozně líbilo. Jinak mně tento lak docela zakryl žluté nehty, o dost horší byl It´s a Girl, s tím moje nehty vypadaly jak špinavé...

    OdpovědětVymazat
  7. Péťo on je nudný, naprosto bez nápadu, ten jsem poslala do pryč už dávno. Je to prostě Soňou, že na ní vypadal tak dobře...

    OdpovědětVymazat
  8. Soni Ale opravdu ti moc slušel, kdybych ho neměla doma, tak bych si ho připsala na wishlist.

    Dejni: Nudný není, jen hodně průhledný...

    OdpovědětVymazat