OPI Houston We Have a Purple

OPI Houston We Have a Purple z texaské kolekce byl tak trochu zlobivé dítko. Zdál se pěkný, ale choval se nevyzpytatelně.
Barva není zcela fialová ve smyslu jak ji chápu já, tedy tmavě fialová, ale hybrid mezi fialovou a malinově růžovou. Ačkoliv je mezi ostatními jelly laky z texaské kolekce nejvíc fialový.
Ač se mi barva sama o sobě docela líbila, musím říct, že ze všech želíček (nebo sorbetů, vždyť to znáte i růže zvána jinak...) byl tento nejméně krycí a chtělo to tři až čtyři vrstvy, abych dosáhla alespoň přijatelné kryvosti. Navíc se občas objevovaly lysinky viz prostředníček, takže na některých prstech to bylo až vrstev pět.
Pokud ale takto vrstvíte nedostanete ten želé efekt, ale lak bude plně krycí a v tom případě si raději pořiďte nějaký krémový lak, který se bude lépe chovat.
Celkové dojmy:
  • pozitivem: barva není špatná, byť není zas až tak fialová jak by se mohlo z názvu zdát
  • negativem: natolik mizerná kryvost, že bych ho nedooručila
Summary: OPI Houston We Have a Purple is more pink purple than true purple I expected after description and name. It is jelly (or sorbet, whatever you´ll call it), bad thing it is extremely sheer (sheerest of jellies from Texas collection) it takes four coats to decent coverage, with less I had huge bald spots and yet on some fingers I must use five coats. Bad thing is with five coats it isn´t shiny jelly but seems as ordinary creme and in that case you´ll achieve with other polish. Definitely my least favorite of jellies in this collection.

14 komentářů:

  1. Ale barevně se mi líbí teda hodně! Možná to risknu a někdy si ho přecejenom koupím, i přes ty komplikace s nanášením...

    OdpovědětVymazat
  2. Já si ho tedy asi nekoupím, i když ta barva není špatná, ale když tak blbě kryje...

    OdpovědětVymazat
  3. Soni, třeba to s ním budeš umět lépe. Mimochodem mám pocit, že kvalita laku někdy dost kolísá, například jsem vyzkoušela dvakrát modrý lak Kate Pery kolekce a jednou byl jako lepidlo a druhá lahvička úplně v pohodě. Když jsem četla recenze na netu, tak jsem si říkala, že asi budou velké rozdíly. Tak třeba chytneš jackpot.

    Mirko: viz výše, člověk nikdy neví...

    OdpovědětVymazat
  4. It is a pretty color, though--think I'll try layering this one over silver.

    OdpovědětVymazat
  5. KarenD: what a great idea! It is so sheer, that layering seems perfect.

    OdpovědětVymazat
  6. Je krásný a tu část s problémovou aplikací jsem vynechala :D Sluší ti!

    OdpovědětVymazat
  7. Chi, chi, to on je, ale ta aplikace, přes tu nejede vlak.

    OdpovědětVymazat
  8. Ušetřila jsi mě zklamání. Chtěla jsem si ho koupit, ale tu aplikaci bych asi nerozchodila.

    OdpovědětVymazat
  9. Sakra, už podruhé čtu negativní zkušenosti a to ho mám objednaný :-(, noa le barva je to krásná,ovšem 4 vrstvy nevydžím ani náhodou! :D

    OdpovědětVymazat
  10. Yarisse: Není zač, však ty mě taky :)

    Lovelyhair: Třeba i bude vyhovoat, ale z jellies z texaské kolekce se lakoval nejhůř.

    OdpovědětVymazat
  11. Moc krásný. Z té kolekce mě uchvátil asi nejvíc :)

    OdpovědětVymazat
  12. Jůůů, moc hezký, taky se na něj chystám.
    Holky, mám dotaz. Už jste některá objednávaly láčky ze zahraničí od 1.dubna, kdy jsou změny s placením DPH a cla? Mám úplně strach objednat něco z Transdesign. Teď mám problémy s objednávkou z jahody :-( Už měsíc trčí na celnici...

    OdpovědětVymazat
  13. Markett: a děkuji, děkuji, oto jsem netušila jaký bude mít úspěch :)

    PAMU: Super, pak poreferuj, asi tě zklamu, ale daní se vše nad 22 eur a do tohoto limitu jde i pošta. Takže platíš DPH (kosmetika je od cla osvobozená, takže nevím je li lak povavžovaný za kosmetiku) a navíc platíš poplatek za proclení cca 90 kč,pokud se tedy nerozhodněš, že tě v celním řízení zastoupí česká pošta a v tom případě to bude plus 180. To je snad vše.

    Jo: Thank you for you commet!

    OdpovědětVymazat