Illamasqua Radium

Lak Illamasqua Radium do kterého jsem se zamilovala už při prvních fotografiích.
V reálu je krásný, jedovatě zelený s bílými odlesky. Ale opravdu, ale opravdu mi vůbec nesluší. Kdy už si zapamatuji že v tomto typu zelené vypadá má pleť nezdravě. 
Ale mám li být objektivní, je to limetková zelený (mix zelené a žluté), která vypdá jako fosforeskující, ale není a má bílé odlesky.
Tento typ laku (barva a odlesky) a kvalitní nalakování se obvykle vylučuje. ale protože je to Illamasqua tak to platí obojí.
Obligátní dvě vrstvy. A malý detail.
Celkové dojmy:
  • pozitivem: limetka s odlesky
  • negativem: děsně mi nesluší
Summary: I wish Illamasqua Radium works for my skintone! It is such a pretty color, lime green (with a hint of yellow in certain light) and has perfect, whiteish, non streaky shimmer. When I speak about greenness, sometimes it borders with neon, certainly has toxic nature. Application was good, two thicker coats. My hands looked really red with this polish on, but it matches my lime green Coccinelle handbag.

6 komentářů:

  1. Pretty color! Reminds me a bit of OPI's Who The Shrek Are you? Although this one's a bit darker.

    OdpovědětVymazat
  2. To je fakt škoda, že ti nesluší :( je to super barvička.

    OdpovědětVymazat
  3. Yes, it is similar (minus sheen of course), I think that allyoudesire has compaison of them on her blog.

    Blani. Bez diskuze je! Js spíš samostatná kategorie.

    AYD: Bylo mi to líto, protože se mi fakt líbí, ale zkusím ho ještě jednou nalakovat a uvidím jestli se to nezlomi...a děkuju.

    OdpovědětVymazat
  4. Ten je áááááááááááááááááách!!!! Chci ho hrozně moc!

    OdpovědětVymazat
  5. Tak šup, šup, mají ho na Illamasqua webu (kdyžtak mám malou slevu na nákup).

    OdpovědětVymazat