Jahoda a Bobbi Brown Shimmer Brick Rose a Pink oyster

Tak jsem "musela" využít poslední okamžik k nákupu mimo země EU před zavedením nové celní politiky a rozhodla jsem se udělat menší nákup na StrawberryNET alias jahodě. Takže jsem si nakoupila abych posléze zjistila, že jahoda bude případné doplatky vracet. Tož tak. Takže pro milovníky levných nákupů ciziny, tato možnost nebude ztracena, resp.inzerovaná cena se nenavýší o daň.
Jinak asi bych měla říct, že jahoda je úplně první internetový zahraniční obchod, kde jsem uskutečnila nákup, respektive jsem neodolala velmi levným stínům Lancome za cenu jako z drogerie. Zatímco ty stíny  už dávno nemám, láska k jahodě přervala, protože mívají slevy a to na nás v ČR platí, že. Nejen jejich měsíční TOP 20, ale obzvláště v období svátků jsou slušné ceny na dárkové kazety a parfémy, které se v ČR shání jen velmi obtížně. Obecně 90% věcí je levnějších než v ČR, právě BB, nebo Lancome, či Giorgio Armani) Jo a slevy se u nich sčítají.
Ale zpět od chvalozpěvů k mému nákupu měla jsem už Bobbi Brown shimmer brick Rose (mimochodem z jahody v létě vyšel kolem 300 Kč) a rozhodla jsem se mu pořídit bratříčka v podobě  Bobbi Brown Shimmerbrick Pink oyster (aktuálně asi 620 Kč s věrnostní slevou). Na fotu níže je vlevo BB Pink oyster a vpravo BB Rose.
Pro ty co nevědí co jsou Bobbi Brown shimmer bricky zač, v podstatě jsou to minerální proužkové rozjasňovače/tvářenky. Čistě teoreticky by se mohl každý proužek využít samostatně, ale já v reálu stejně přejedu štětcem všechny pěkně najednou. Barvy nejsou plně krycí, spíše dodají barevné odlesky. Nemají velké třpytky takže efekt disko koule nehrozí. Měla jsem i obdobu od jiné značky (Body shop), ale vzhledem k množství barevných variant a skutečně jemné konzistenci, která neulpívá v pórech, se vždy vracím k verzi od BB.
Ještě jeden detail, aby vynikla barva a konzistence. Je to asi vidět i z fotky, konzistence BB Rose je jakoby hladší a výsledný efekt spíše krémový, než pudrový.
Bobbi Brown Shimmer Brick Rose je ideální růžová tvářenka pro můj odstín pleti, dodá jen lesklý efek lehké narůžovělé zbarvení/odlesky, udělá velmi pěkné tváře aniž by hrozil efekt Marfuša. Je velmi jemně mletý.
Barva je studená bílo růžová, vrchní bílý proužek jde použít jako rozjasňovač pod obočí. Vzhledem k jeho jemnosti je nejlepší nanášení štětcem s ostřejšími štětinami. nebo prstem.
Bobbi Brown Shimmer brick Pink oyster je údajně jen speciálně vydaný pro Asijský trh, ale vzhledem k tomu, kolik variant SB existuje, určitě existuje podobný v Euro-americké verzi. Přijde mi, že je z trochu větších částeček.
Domnívala jsem se, že to bude béžová varianta  Rose, ale je spíše doběla a tak jeho využití vidím čistě jako rozjasňovače, který dodá pleti béžovo - slonovinový lesk a skvěle bude vypadat na zlatavých odstínech pleti. S lesklými věcmi na obličeji s mírou, sama většinou lesklý efekt používám přes matnější makeup a čistě jen na určité partie (lícní kosti, pod obočí, střed horního rtu).
Bobbi Brown je k dostání v Praze v Douglas Na příkopech a lze si domluvit telefonicky schůzku s jejich vizážistkou, takže pokud si netroufáte naslepo přes net, podívejte se naživo. Za mě je hlavní cena, takže jahoda vede.
P.S.: máte zájem o článek s nákupy dekorativky, nebo tipy kde nakupovat?
Summary: Today I have for you Bobbi Brown shimmer bricks Rose and Pink oyster.  I purchased them both on StrawberryNET, Hong Kong based company that sells many high end brands for cheaper price than in Czech republic (Bobbi Brown, Chanel and Giorgio Armani are up to 25-60% cheaper) They do not charge shipping fee for makeup and skincare, has mothly offers and loyalty sales. Back to shimmer bricks - I purchased BB Shimmer Brick Rose for approx 18 USD last summer and now Pink oyster (which I believe is Asia special) for approx 42 USD. In my opinion it good product consider price and amount. I tried quite a few mineral blush/highliter products before and in my opinion BB Shimmerbricks are excellent in delivery of subtle yet visible sheen.  They are finely milled and you can use separate stripes, hovewer I usually swirl my brush over all. For my skintone was Rose is perfect as a blush. It do not cling to pores and adds pinkish glow to cheeks and Pink Qaurtz is more suitable as a highliter on cheekbones, under eyebrow or in cupid bow. It has yellow undertone. You should apply shimmerbricks with your fingers or stiff synthetic brush. For better contrast use them on mattified skin or makeup. 
My questtion is are you interested in more reviews of cosmetic and makeup or do you prefer just nail polishes? 
P.S.: StrawberryNET refund VAT :)

27 komentářů:

  1. To je krásná recenze, kdybych nebyla ve finanční tísni a neměla už jiné plány na nákup, tak si je jdu hned koupit :) Jo a samozřejmě chci znát tvoje tipy s nákupem dekorativky i kde a jak nakupovat!

    OdpovědětVymazat
  2. I love these Shimmer Bricks and I love shopping at Strawberrynet. The best shop for cosmetics :)

    OdpovědětVymazat
  3. K třpytivým věcem (krom stínů) jsem se zatím neodhodlala a Bobbi Brown mě už dlouho láká, ale taky jsem ji ještě nezkusila. Tak, že bych obojí spojila do jednoho? (-:

    Ale proč vlastně komentář píšu: Změna limitu se netýkala cla, ale DPH, bezcelní limit zůstává na 150 EUR, ale clo je oproti DPH malá částka. Každopádně Jahoda vrací obojí, takže super! (na to jsem ale přišla až díky Tvému článku, takže děkuju za info)

    OdpovědětVymazat
  4. Míno děkuji, to s tou tísní znám, spíš jsem jen chtěla zdůraznit, že občas se SB na jahodě objevuje (hlavně varianty Nectar a Rose) ve slevě top 20 a pak se opravdu vyplatí. Mimochodem je to ten typ produktu co vydrží hodně dlouho.

    AYD: Glad you like hem also, btw because of you I bough my first SB. And I completely agree with you strawberrynet has biggest sales, esp. on unpacked products :).

    Žirafko, díky za upozornění já si pletu pojmy a dojmy, bohužel výsledek je stejný, pořád to znamená další zátěž rozpočtu, škoda že ostatní eshopy nepraktikují stejnou poučku jako jahoda, to by se to pak nakupvalo. Já právě plně třpytivé věci, hlavně velké glitry na obličeji nesnesu, jak to pak opadává... Právě proto se mi BB SB líbí, protože je decentní a lze vybrat vhodný typ k odstínu pleti. Pokud hledáš něco ultrajemného skvělé jsou i produkty paul and joe a becca.

    OdpovědětVymazat
  5. Měla jsem Rose a Nectar, Rose byl na mě moc studeně růžový, tak šel o dům dál, ale Nectar je super. Jsem docela ráda, že se tam neobjevuje víc odstínů, asi bych neodolala :-) Moc se mi líbí Copper Diamond, ale to byla limitka, tak se asi budu muset obejít bez něj... A vůbec doufám, že jahoda rozšíří trochu sortiment BB, začíná to být moje oblíbená značka a dost tvrdě útočí na mac :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Jo jo, BB je prostě super. Já nyní miluju paletku stínů z Jahody. Je super.
    A o tom návratu cla ani nevím! Jak to funguje? Co jim musím poslat?

    OdpovědětVymazat
  7. Já StrawberryNET miluju, je to eshop, kde nakupuju nejčastěji. Ohledně toho DPH a cla, já si zkoušela poslat jeden balíček do Dánska, platí tu ten samý limit na zásilky mimo EU, jako teď u nás a prostě mi to přišlo, aniž bych něco platila. Jako za starých časů...takže snad to bude podobně fungovat i v ČR.

    OdpovědětVymazat
  8. Reni mě se to právě na SB líbí, jak jich je hodně, tak si vybere každý, ale vzhledem k otmu jaké ceny jsou u nás, tk ten Copper Diamond je fakt pálka. Al třeba časem...

    Nufí:Já mám jednu paletku na oči kterou nemusím, ale monostíny a SB jsou jedničky. A vyplníš tento formulář http://cz.strawberrynet.com/vat_refund.aspx a oni ti pak vrátí částku na účet (dříve jsem ji skenovala doklad se zvýrazněnou cenou :))

    Blani: Já taky, jem mě mrzí, že nemají Urban Decay. S tím palcením je to asi tak, že si vyčíhnou zásilku, někdy platíš a někdy je to jak loterie.

    OdpovědětVymazat
  9. Začínám litovat, že žádný Shimmer Brick nemám! Jenže mám několik MAC MSF a stejně je z lenosti skoro nepoužívám, takže i když se mi líbí, nakupovat nebudu. A děkuju za informaci ohledně toho vracení peněz, to jsem nevěděla! Jsem za to fakt ráda, protože na jahodě nakupuju ze všech zahraničních eshopů nejčastěji. Ale v poslední době mě dost štvalo, že mě to po nákupu neodkázalo rovnou na platbu, musela jsem se sama přihlásit na paypal, zjistit si na jakou adresu jim to poslat, vyplnit ručně částku... to mě otravovalo.

    OdpovědětVymazat
  10. Jo a ty tipy kde nakupovat by se hodily, úplně ideální by bylo, kdybys nás vodila za ručičku stylem "teď je tady a tady v akci tohle, to musíte mít" :-) Já totiž nějak kromě jahody jinde akce pravidelně nesleduju a už kolikrát jsem toho litovala...

    OdpovědětVymazat
  11. Nechci nikoho provokovat, ale SB je jiný než MSF. Ten třpyt je jemnější, aspoň ty, které jsem viděla. Zase ty barevné jsou barevně výraznější než barevné msf, třeba SB Bronze je fakt dost intenzivní a i ten Rose je podle mě spíš tvářenka než klasický rozjasňovač. Ale oni to vlastně nemají být rozjasňovače, pokud jsem to pochopila správně, tak jsou primárně určené k vrstvení na tvářenku, aby jí daly jiný rozměr. Proto jsou víc barevné. Já právě začínám díky BB nosit víc třpytivých věcí, hlavně stíny, jelikož ten třpyt je takový jemnější a decentnější, ale pořád krásný. Třeba Shimmerwash stíny zbožňuju.

    OdpovědětVymazat
  12. Péťo to je divný, kdys nakupovala naposledy? Já někdy před 14 dny a normálně mě to na platbu samo navedlo.
    A VAT tedy rovná se clo+DPH dohromady..? To by bylo super!

    OdpovědětVymazat
  13. Dajánko, to je super příspěvek a já se velmi přimlouvám o další podobné recenze. :o)

    OdpovědětVymazat
  14. Peti mě MAC leze do pórů a BB ne, ale pššt, už ani nemuknu. Já klidně vezmu ten SB na příští sraz a podíváš se na něj naživo, chceš? Mimochodem já se smolím s textem a Rena to umí výstižně popsat raz dva. A mám pocit, že přecházeli na nějaký nový systém platby, ale při objednání si jde navolit i ten starý. Mimochdem většinou vím co kde mají levně, jen radši dělám že nevidím, protože rozpočet není nafukovací.

    Reni: Já ráda i jejich metalické stíny. A mám pořád v paletce jedno místo volné...

    Dejni VAT je DPH, bezcelní limit , alespoň dle žirafky, zůstal na 150 EUR

    Veru: Děkuji tak to já se vrhnu do psaní a je něco o co by byl eminentní zájem?

    OdpovědětVymazat
  15. Jůůů, tak to se budu těšit. :) Dajánko, nic konkrétního mě momentálně nenapadá, ale vždy když píšeš o kosmetice, tak si to moc ráda a s chutí přečtu. :) Jen mám pak pocit, že vše potřebuju. :D např. článek o make-upu od MUFE jsem četla asi 5x. :))

    OdpovědětVymazat
  16. Já mám metalickou jen Javu a přijde mi trochu hůř pigmentovaná, v krabičce je tmavá a na oku dost sheer, tak nevím, jestli to je výjimka nebo jsou metalický prostě takový.

    OdpovědětVymazat
  17. Holky, nechte toho, jo?! Já vám věřím že jsou super, třeba i lepší než MSF, ale já jsem na to vrstvení na obličeji lempl. Pod obočí dám nějakej stín a tvářenku mám většinou nějakou lesklou či třpytivou, tak už to víc neřeším. Ale naživo se na ně podívám ráda, děkuju za nabídku, Dajánko :-)

    Dejni, naposledy tak před měsícem a pořád mi to nešlo... Ale až se finančně vzpamatuju, určitě jejich nový platební systém vyzkouším :-)

    A k těm metalickým BB - mám dva, Sage a After Hours. Oba dva jsou velmi dobře pigmentovaný, ten AH až extrémně, je to hodně tmavá barva a stačí se ho lehce dotknout prstem a mám na něm tolik barvy, že přes ni nevidím kůži.

    OdpovědětVymazat
  18. Tak konkrétně Shimmerbricks mě moc nelákají, ale Jahodu mám moc ráda :) A nikdy jsem nic navíc neplatila, takže doufám, že to tak i zůstane, v čemž mě povzbudily vaše komentáře, takže super !!! :)
    Day, ano ano, tipy na nákupy mám ráda :)

    OdpovědětVymazat
  19. Já určitě stopro, článků o dekorativce je na českých blozích na můj vkus pořád málo...
    Jinak já tu kostku teda nemám, ale pořídila jsem si "dupe" od Essence...a jsem s ní docela spokojená, mám tu tmavší verzi a docela přemýšlím, že si vemu i tu světlejší :)

    OdpovědětVymazat
  20. To je perfektní recenze, jsem další pravidelný čtenář :-). Jinak tohle vypadá přesně na odstíny, co by se mi líbily a sedly mi, taky jsem světlý studený typ. Už jsem tyhle proužkové rozjasnovače-tvářenky chtěla zkusit, viděla jsem hodně chvály i na youtube,ale trochu mě odrazuje ta cena, no:-(

    OdpovědětVymazat
  21. Peti jasně, tak na jahodě slevy 75% na vybrané produkty, levný šampon Loreal, pudry Scott Banes a taky naskladnili řasenky MAC včetně haute and naughty :)

    Dáši a uděláš prosím post na blog :)

    lovely hair díky, jasně že nejsou levné, ale když chytneš tu slevu a ona se u rose a nectar opakuje relativně pavidleně, ta to vyjde levněji než v drogérii.

    A děkuji všem za komentáře, mám rekord :)

    OdpovědětVymazat
  22. Dajanko, já mám teď ukořistěnou MAC Haute and naughty řasenku od Lídy z čistky a jsem nadšená. Používám jen denní štěteček, ale řasy dělá jak smetáky. Koukala jsem teď na strawberrynet, ale nenašla jsem ji tam. Hned ji vyprodali, nebo jen špatně hledám? :)

    OdpovědětVymazat
  23. Teri vypadá to, že ano... Mě zase vyprodali šampón než jsem se rozhoupala, prost se jim zboží rychle točí. Já taky používám jen ten denní štěteček, protože mi ten večerní řasy trochu slepuje. Ale tak jsem si všimla, že mají krásnou paletku MAC tone grey...

    OdpovědětVymazat
  24. Holky, taky tuhle paletku mám v Pink odstínu a supeeer! Mamce jsem ji pak koupila k vánocům v bronzovém odstínu a je nadšená. Jooo, a co je super, ještě nedávno prodávali stíny SB a ty jsou mé nejoblíbenější :-)

    OdpovědětVymazat
  25. Ty stíny mám též, ale nějak je nepoužívám,

    OdpovědětVymazat