Nubar Petunia sparkle

Nubar Petunia sparkle mám nafocený hodně dlouho ač se mi barevně líbil, konzistence byla pro mě natolik nepříjemná, že jsem ho po jednom nalakování poslala dál.
Barva je krásná, pravá fuchsiová, tedy výrazně růžová, které v určitých odlescích hraje do fialova, ale rozhodně nemá v sobě rozdílné třpytky, naopak všechny jsou malí stejně velcí vojáčci. Barevně se mi je nepodařilo zachytit, v reálu je o krapet víc dorůžova.
Lak je glitrový, hodně hutný, na štěteček naberete masu a tu pak rozmisťujete. Prostě musíte šikovně nanášet a ještě šikovněji sundávat, protože mi ze všech nejvíc připomínal krustičku, kterou zničíte jen alobalovou metodou. 
Na fotkách jsou dvě vrstvy laku a na těch hrubých viz fotka nad s vrstvou nadlaku a viz fotka pod a první tři vrstvy nadlaku a stejně povrch není úplně hladký. Tenhle lak je totiž struhadlo struhadel, vlastně všechny laky z kolekce sparkle jsou takové. Krásné, ale uživatelsky nepřátelské.
Vím, že barva na vypadá fantasticky, žádná jiná značka podobnou nemá, ale já nejsem schopná překousnout hrubost třpytek a následnou nutnost několika vrstev nadlaku, ano jsem z těch jedinců, co nesnesou hrubý povrch  (mám pak tendenci šťourat do třpytek tak dlouho, dokud ho nesloupu).
 Celkové dojmy:

  • pozitivem: krásná barva
  • negativem: aplikace, hrubý povrch a už jsem psala že ten lak má VÁŽNĚ HRUBÝ POVRCH?
Summary:  Nubar Petunia sparkle is heavy glitter polish and when I say heavy glitter I mean it. It dries really bumpy and I needed at least three coats of to coat to even it (I have same problem with other polishes from sparkle line). Yet color is unique and pretty fuchsia and has incredible sparkles on sun. All my photos are a little bit more purple than polish is in real life. I cannot get over application issues so I tried it once and give it away, but I think if you don´t mind uneven finish it is truly great polish.

6 komentářů:

  1. Barta je to tedy nádherná, ale je fakt, že ten hrubý povrch mě taky celkem štve a musím mít na tyhle glittrovky vyloženě náladu je lakovat (což není moc často) :(

    OdpovědětVymazat
  2. Beautiful! I don't have any Nubars yet, sadly, they're so expensive over here :(
    I love your swatches of this one!

    OdpovědětVymazat
  3. This is definetely one of my favorite glitters. <3

    OdpovědětVymazat
  4. Když já jsem hýčkaná glitry drahých značek a pak se i u nádherných kousků founím :)

    Lois: We have really expensive other brands (OPI? ESSIE etc) here so at least we have Nubar for reasonable price. And thank you!

    Ivana, I know, I loved your pictures and they inspired me :)

    OdpovědětVymazat