MAC Kissable Lipgloss - Strut your Stuff, Scandelicious, Vanity Fair

MAC Kissable lip color je limitovaná série lesků, které ale MAC vydal už ve dvou kolekcích a to Dare to wear a Peacocky, takže vzhledem k jejich popularitě se zcela jistě objeví v nějaké budoucí kolekci. V současnosti možná bude trochu problém některé barvy sehnat u MACu, ale na ebay, nebo různých webech jich je zatím dost. Kissable by se sice daly považovat za jakýsi doplněk klasických leskových řad od MAC, jako jsou plushglass, lusterglass či dazzleglass, ale liší se výrazně svou konzistencí.
A čímpak se liší? Kromě balení, jsou užší a podlouhlé při stejném obsahu, tím pádem snadněji přenosné se liší hlavně konzistencí. Nejsou to ani tak lesky ale hybridy mezi rtěnkou a leskem. Mají spíše hutnější, pastovou konzistenci a přitom kloužou. Barvu u tuby budete mít na rtech a u tmavších odstínů nejsou vidět rty. Pořídila jsem si tři cihlově červený Strut your Stuff, fuchsiový Scandelicious a růžovoučko-lila Vanity Fair.
A detail, jednoho přetření. Mají jemnou vanilkovou vůni a viskózní konzistenci.:
Lesky se aplikují houbičkou a lze s ní kupodivu docílit i precizní aplikace.
MAC Vanity Fair je žvýkačkově růžová se studeným, lehce fialkovým nádechem, přijde mi, že je ze všech tří nejméně krycí a občas má tendenci mírně ulpívat na rtech zvýrazňovat rýhy ve rtech. Také vzhledem k pigmentaci vydrží nejméně, po dvou-třech hodinách se začne ztrácet a nevydrží napití, ani najedení. Celkově je to příjemná jarní barva.
Už jsem zmiňovala , že jestli na očích líčení uberu, na rtech si zase přidám, takže výrazné barvy rtů u mě vedou. Fuuchsiově růžový MAC Scandelicious je odlišné konzistence než Vanity Fair, je méně hutný a zároveň více pigmentovaný. Výdrž je 4 až 5 hodin a i po napití zůstává na rtech zbytek pigmentu.

A konečně se dostává na řadu můj oblíbenec cihlově červený MAC Strut your Stuff, , protože červené rty jsou ikonické :). Konzistence je zase hutnější, ale barva drž asi nejlépe, jen jsem si všimla, že zrovna tento se při neopatrné aplikaci rozpíjí. A tato barva vytáhne jakékoliv začervenání pleti.
Jo a fota na pleti bez makeupu,, odstín cca MAC NC 10/5
Celkové dojmy:
  • pozitivum: konzistence, parfemace a sytost barvy
  • negativum: světlé barvy moc nedrží, zvýrazní nedokonalosti rtů a mohou se rozpíjet
Summary: In the last month  I was really fond of bright lips and here are my most used lip products. MAC Kissable Lip Gloss, they are LE from collection Peacocky (and also Dare to wear). They are fantastic, more liquid lipstick than gloss and their staying power and opacity is impressive some more than other. My favourites are warm red shade Strut your Stuff and fuchsia pink Scandelious, both are very pigmented, and last up to five hours but have tendency to smudge when I drink or eat. My problem child is bubble gum pink Vanity Fair I wasn´t impressed with opacity and also small staying power three hours. They have slight vanila scent, not overpowering, just barely there.

5 komentářů:

  1. Taky jsem je chtěla vyzkoušet (spíš ty neutrální barvičky), ale než jsem rozhoupala, tak tam zbyly samé zářivky=) Na rtech ale vypadadají krásně.

    OdpovědětVymazat
  2. Z těch 3 se mi nejvíc mi líbí Scandelicious.

    OdpovědětVymazat
  3. Talka: Však oni u MAC rádi znovuvydávají limitky, takže předpoklídím, že časem opět vydají, nebo se objeví na jahodě :). I když já to mám přesně naopak, ty světlé mi nesluší, takže pasu rovnou po těch výrazných.

    Míno, ten je, co?

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ty jsou nádherné, zvláště ten nejsvětlejší, to je moje barva!

    OdpovědětVymazat