OPI San Tan -Tonio and comparison with Chanel Inattendu and OPI Barefoot in Barcelona

OPI San Tan - Tonio je zvláštní lak, jediný zcela neutrální z jarní kolekce Texas. 
Bohužel na mé světlé pletí je to béžová s žlutým podtónem, možná tmavší písková. Vážně zvláštní barva, která není ani náhodou neutrální a slušivá.
Každopádně konzistence je spíše vodovější na fotce jsou dvě vrstvy. Asi bude vypadat hodně dobře na tmavších odstínech pleti, kdy by mohla nahradit ideální nude odstín, ale na mě vážně nelichotivě nažloutlý.
I když jsem už od pohledu viděla, že nemám podobný lak, rozhodla jsem se ho srovnat s laky, které mu byly nejpodobnější a to Chanelem Inattendu a OPI Barefoot in Barcelona.
Už v lahvičkách si nejsou podobné, a při nalakování je to vidět ještě víc. OPI San Tan-Tonio na mém odstínu spíš je podivně nažloutle hnědá. Ideální světlá je Chanel Innatendu a barevně bílá káva Barefoot in Barcelona.
Asi je to o vkusu a OPI San Tan - Tonio se mi nelíbí.
 Celkové dojmy:

  • pozitivem: nude pro tmavé dostíny pleti
  • negativem: nesluší mi, je nažloutlý, pískový a celkově divný
Summary: OPI San Tan - Tonio is part of Texas collection. In my opinion it is perfect nude for darker skintones. On me it is weird shade of nude, more sand brown than neutral brown. It has also strong yellow undertone. Application was good, even though polish is watery. I made also comparison of OPI San Tan - Tonio with Chanel Inattendu and OPI Barefoot in Barcelona. Both of them looked far better on my skintone than OPI. Which one is your favourite?

7 komentářů:

  1. Hm , uznávám, je to sice zajímavá barva,ale fakt ti nesluší,ale bud v klidu, já jsem přesně stejný typ, taky mi tyhle typy laků absolutně nejsou, protože jsem ředitelka vápenky......achjo :D

    OdpovědětVymazat
  2. podla mna je to vazne krasna farba ale na tvojich rukach dufam, ze sa nenahnevas vyzera tak hovienkovo:)

    OdpovědětVymazat
  3. Á kolegyně, já jsem pro změnu ředitelkou místního mlýna ... ne vážně kdo ho vymýšlel nevymýšlel ho pro bledule.

    Cookie:No o té barvě by se dalo polemizovat, o popisu ani ne :))), sedí.

    OdpovědětVymazat
  4. Jako samotný není úplně nejošklivější, ale na tobě fakt neeee!

    OdpovědětVymazat
  5. Jenže samotný lak si nenalakuju, vždycky musí být ke kůži a tenhle je katastrofa.

    OdpovědětVymazat
  6. Já tenhle lak považuju zas favorit celé Texas kolekce, ale já jsem jednak divná a mám ráda divný barvy a jednak moje ruce vypadaj momentálně lehce cikánsky, takže tím by se všechno vysvětlovalo...

    OdpovědětVymazat
  7. Blani asi, fakt ti slušela nejvíc trojkombinace. Ale já jsem ho chtěla mít ráda, ne že ne, ale každý uzná že na mě vypadá divně.

    OdpovědětVymazat