OPI Suzi Loves Cowboys

Dnes je tu další z propadáků z Texaské kolekce, sic vypadá lépe, než podivně béžové San Tan Tonio, hnědá OPI Suzi Loves Cowboys.
Má li lak v názvu jméno Suzi (mimochodem ta Suzi je kreativní šéfka OPI), bývá to většinou zajímavý/hitovka, ale v tomto případě jsem si říkala že v tom laku přeci musí "něco" být. A není, je to prostě tmavě hnědá, jejíž zvláštností je, že je tmavá a nemá teplé odlesky.
Asi je ta zase odstín míněný pro tmavší odstín pleti, asi. Nebo si to chci myslet, protože jinak je ta barva sakra obyčejná. Jeho takovou zvláštností je, že zasychá o krapet tmavší než se zdá v lahvičce.
Je to vodovější krémík, ale dvě vrstvy jsou kryjí slušně.
Celkové dojmy:

  • pozitivem: tmavě hnědá
  • negativem: hnědá...
Summary: I usually love Suzi´s nail polishes and I thought OPI Suzi Loves Cowboys, dark brown created by Suzi would be exceptional yet it isn´t. It is plain blackened brown creme. Strange mid toned brown (not too warm nor cool) and I must say I am disappointed with it. Application is watery, but pigmentation good. Maybe this is great brown for darker skintones.

13 komentářů:

  1. naprosto souhlasím s negativem.. prostě "hnědá" :D

    OdpovědětVymazat
  2. Po lacích "Suzi" vždycky pasu jako první, ale toto teda bylo pro mě zklamání. Krásu/hnus laku moc neposoudím, pač celkově hnědou moc nemusím...

    OdpovědětVymazat
  3. Teruška: To je dobře že někomu ano :)

    Markétko: Já se trochu obávala, že z laku budou všichni na větvi a tak se mi ulevilo, že nejsem sama komu se zdá obyčejný.

    Dáši přesně! Suzi z Beach kolekce je nejhezčí prasečí růžová co znám, Suzi ze španělské zase ideální kombinace šedé a černé, tohle je nic neříkající hnědá.

    OdpovědětVymazat
  4. Mně se taky kupodivu líbí, že dokonce začínám uvažovat o nákupu... ale ne, zatím mají přednost jiné barvy a když to teď už není tak jednoduché nakupovat ze US, tak na něj asi nedojde :)

    OdpovědětVymazat
  5. hm, za mě taky nic moc, sice je to hezká tmavě hnědá,ale jako pořád je to hnědá....:D

    OdpovědětVymazat
  6. a mně se líbí a já ho budu mít: ) ale uznávám že se mi líbí hlavně díky mejm myšlenkovejm pochodům, kdy sem v průběhu svýho taupe období začala pátrat po nejhnědšim taupe a všechno bylo hrozně šedivý a tak sem si řekla proč nejít teda poprvý v životě do hnědýho. a sem fakt jako zvědavá jak se v něm budu cejtit...

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám hnědou ráda, ale tento se mi celou dobu něčím nepozdával. Můj nej je Essie Little Brown Dress :)

    OdpovědětVymazat
  8. moc krásný lak :) a taky celej tvůj blog je super!

    OdpovědětVymazat
  9. Myslím, že na tmavě hnědou je dost dobrej;-)

    OdpovědětVymazat
  10. Míno, nevím mě se nelíbí, ale strašně moc slušel Blance, takže pro tmavší odstíny pleti je jako stvořený.

    lovely hair: Asi tak

    Annie, dej pak vědět, tobě ale sluší snd všechno, ty umíš vynést v podstat jakoukoliv barvu :)

    Soni: Little brown dress je i můj favorit, jen suzi milující kovboje moc ne.

    Catherine: Ale ano, je krásný, na někteých více než na jiných :). A děkuji za pochvalu

    Dejni: Asi ano, ale mám jinčí favorit v kategorii tmavě hnědá (být tam krapet čokoládové, nebo červené...)-

    OdpovědětVymazat
  11. Já se k tomuhle laku musím taky vyjádřit :-)To, že mi slušel, bylo daný těma ostatníma barvama, se kterýma jsme ho nakombinovala. Samotnej byl pro mě velkým zklamáním a to mám hnědé laky fakt ráda. Jenže tahle hnědá je nudná a ještě ke všemu fakt tmavá a to mě vůbec nebavilo...navíc se mi s nim tak nějak divně lakovalo, ale to jsem si možná jen vsugerovala, jak jsem byla nešťastná z té barvy.

    OdpovědětVymazat
  12. Je vodovej, to není subjektivní to je fakt a je i hnusnej, taky fakt. Každopádně tobě slušel víc než mě.

    OdpovědětVymazat