OPI Y'all Come Back Now Ya Hear

Texaská kolekce má údajně úplně novou a revoluční řadu laků, tzv. sorbety. Skvělé že, jenže v tomto případě zcela platí, že reklama je navoněná zdechlina, protože revoluce přichází leda tak v názvu. Tyhle laky jsou jellies a já jim tak budu říkat i nadále, pardon.Takže vám dnes neservíruji oranžové želé OPI Y'all Come Back Now Ya Hear.
Rovnou se přiznám, že oranžová není moje barva, ale kupodivu, kupodivu, tahle oranžová je natolik šťavňaťoučká, že se mi líbí. Není neonová, ale jakoby průzračná a jemná, přitom je barva zářivá.
Tak a teď ke konzistenci, nevadí mi, že i po třech vrstvách je viditelná linie nehtu, lak vypadá tak nějak více leskle, ale vadí mi, že některé jellies  kolekce jsou pigmentované velmi slušně a jiné se lakují s obtížemi, tento byl někde uprostřed v první vrstvě pruhoval, ale druhá a třetí to spravily.
Jeho konzistence je vodovější, má tendenci utíkat, proto je třeba být při aplikaci pozorný. Mě osobně vyhovují krémové laky na aplikaci, takže z této nejsem moc nadšená.
Lak měl docela slušnou výdrž, tři dny bez ošoupáni vydržel. Takže pokud jste milovník oranžové a nevadí vám trocha vrstvení toto želíčko je moc povedené.
A detail nakonec.
P.S Jsem jediná, komu se zdá to jméno spíš hloupý, než vtipný?

Celkové dojmy:

  • pozitivem: oranžové želíčko
  • negativem:tři vrstvy, není krycí a je oranžový
Summary: Despite dumb name I surprisingly liked OPI Y'all Come Back Now Ya Hear. It is juicy shade of orange. I do not buy sorbet concept as super unique revolutionary finish, to me it is obviously old and well known jelly. Hovewer in terms of jellies, this one is well executioned. Moderately pigmented, on my fingers are thee coats and therre is still VNL (still better than five Nfu oh). Consistency is more watery than I as cream lover prefer but drying time is fast nad polish has great staying power. If you are orange polish lover try it.

2 komentáře:

  1. Libí se mi, jak se pěkně leskne, ale ta barva teda nic moc.

    OdpovědětVymazat
  2. Barva je no ...oranžová a ta mi moc nesluší, ale ten lesk je k sežrání.

    OdpovědětVymazat