OPI Catherine the Grape

Mimochodem nějak mi odumírá letošní Vánoční hvězda a jeden z odpadnuvších listů mi posloužil jako impulz k výběru barvy laku na nehty. Nejpodobnější je OPI Catherine the Grape, ačkoliv je už jednou na blogu, rozhodla jsem se jej přefotit (ty staré fotky nevypadají adekvátně)
Catherine je asi můj nejoblíbenější lak z ruské kolekce (ten čas neuvěřitelně letí, protože je z FW 07), je totiž jiný než většina produkce, protože je na hraně mezi teplým a studeným podtónem a jeho odlesky jsou jakoby zastřené, vypadá velmi luxusně. 
Barva je slézová na spíše teplejším fialovém základu, rozuměj má blíž k růžové, než modré,. Na nehtech je o trochu jiná než v lahvičce, zdá se mi jakoby tmavší a plnější. 
Vlastně mi příliš nepřipomíná vinné hrozny, je to spíš královská (že by carská) fialová. Lakuje se absolutně skvěle, dvě vrstvy a zasychá rychle, ale nezasychá do plného lesku, zdá se mírně zastřená.
A detail.
 Celkové dojmy:
  • pozitivem: jsem nekritická, je úžasný, krycí 2 vrstvy.
  • negativem: vždyť říkám že jsem nekrtitcká (snad jen že kvůli těm teplým podtónům se milovníkům fialek zdá moc růžová :-)).
Summary: I decided to make new photos of one of my favourite polishes by OPI, Catherine The Grape. It is from Russian collection (FW 2007) and in my eyes it is prefect purple. Warm toned grape purple (base tends more to pink than blue) and has very interesting finish. Not shimmer, seems more like more hidden subtle pink/gold sheen and dries ti muted glossy finish. Application was perfect, requires two coats to full coverage. Has very luxurious feeling.

20 komentářů:

  1. Moc, moc ti sluší, vůbec se nedivím, že jsi nekritická ;) Když někdy uvažuju o fialovém laku (což by pro mě byl odvaz), napadne mě díky tvým fotkám na blogu právě tenhle jako ten nej.

    OdpovědětVymazat
  2. Budu za opici, protože ho mám přednastavený na zítra :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Being a purple freak, I adore this : )

    OdpovědětVymazat
  4. No tak ten je opravdu krásný. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ač fialovou nemusím, tenhle je velmi povedený a opět ti moc sluší!

    OdpovědětVymazat
  6. Jackie: Thank you :)

    Teri: Já jsem ho kdysi viděla na návštěvě u Blančky a pak už to byl ztracený případ. Amyslím, že by ti mohla moc slušet!

    Dáši: Chichi a máš?

    Peti no tak to budu čekat a číhat. Jsem zvědavá co ty na ni.

    Jo: Glad you like it, if you are purle freak it is must have :)

    Verunko: Děkuji, jsem moc ráda, že se ti líbí.

    OdpovědětVymazat
  7. Míno Děkuji, i když nemusíš fialovou, tobě by určitě slušel také.

    OdpovědětVymazat
  8. naozaj nadherna farba ale pride mi skor na jesen:)

    OdpovědětVymazat
  9. Day, Catherine ti moc slusi! A vubec, je to opravdu nadherna barva!

    OdpovědětVymazat
  10. bianceprincipessa: Já to mívám obvykle obráceně, jarní nosím na podzim a v zimě, přivolávám tím teplo a ty podzimně/zimní zase na jeře a v létě. Což ve výsledku vypadá tak, že kdysi nejoblíbenějším letním lakem byl OPI Lincoln park after dark a mrs. o´leary bbq :)

    Lucinko: děkuji moc,ano je, tobě by také moc slušel.

    OdpovědětVymazat
  11. jako lepa boja, na mojoj je wish listi

    OdpovědětVymazat
  12. Konečně mi někdo vysvětlil pojem studená a teplá fialová, dík a stydím se :D Mě vždycky štve, když jsou některé laky v lahvičce obyč a na nehtech o hodně hezčí, protože já je pak nelakuju :)

    OdpovědětVymazat
  13. Souhlasím s tím, že tenhle lak se vymyká. Je fakt krásnej, ale právě kvůli tomu, že to hraje na obě strany (teplej i studenej podtón), jsme měli rozpačitý vztah - jednou jsem ho milovala, jednou nesnášela.

    OdpovědětVymazat
  14. hermetic: Mislim da ako već imaš malo veču kolekciju, ovo taj tip koji obavezno treba čovek imati. Drugi razlog je da ga nisma videla ni kod jedne jeftinije marke.

    soni: Až tak? Jo, tak to mě taky, ale někdy je člověk zase příjemně překvapený.

    Blani: Ale vracíš se, ne?

    OdpovědětVymazat
  15. Vůbec nechápu, proč jsem se toho laku zbavila... Je nádherný. Ale asi mi vadil ten zlatý lesk?

    OdpovědětVymazat
  16. Day, já jsem úplně zapomněla na to, jak si ho u mě obdivovala :-) Ale takovejhle laků, co jsem měla ráda, ale už je nemám, je hodně, musim bejt střídmá :-D

    OdpovědětVymazat
  17. Já ho chci!!!!! Musíš to fotit takový pěkný?!

    OdpovědětVymazat
  18. Jari asi, tady na mě ten lesk není zas až tak výrazný. Spíš ti asi vadil teen studeno/teplý efekt, ne?

    Blani: Já si ho u tebe nalakovala a byl konec...btw mám to stejně

    Dejni: V reálu je pěknější :)))

    OdpovědětVymazat