Nejoblíbenější produkty měsíce března 2011

V hlasování jste upřednostnili příspěvky o makeupu nad laky, ccc. Sice těsně v závěsu následované kolekcí OPI Texas, takže v duchu kompromisů je budu střídat.
Sic jsme v polovině měsíce ale konečně jsem našla ve složce fotky nejoblíbenějších produktů měsíce března 2011, respektive bych měla napsat nejpouživanějších produktů, nejen těch co jsem obdivovala a použila maximálně jednou. Jsou pantenolový krém od Dr.Muller Pharma, MAC  pant pot Painterly, tužka na oči Urban Decay 24/7 Underground, MAC Kissable lip gloss Strut your Stff a kompaktní pudr T.LeClerc 02 Peche. 
I was a little bit surprised, that you prefered makeup post over nail polish so I´ll try to make more posts about makeup when it seems to be your favourite. Here is my first makeup post makeup favoites of march 2011
Rozeberme si je popořadě:
1.V tomto měsíci mi zimní krém přestal vyhovovat a než dorazila jeho náhrada musela jsem v lékárně vybrat rychlou přechodnou náhradu, přičemž hlavním kritériem byla nízká cena. A musím přiznat, že jsem byla velmi mile překvapená. Tento 7% pantenolový krém Panthenol od Dr Muller Pharma mi pleť dostatečně hydratoval v neustále se měnícím počasí, nevyvolal alergickou reakci a tky žádné náhlé akné (jak se stalo s produkty z drogérie, teď už jste asi pochopili, že mám velmi citlivou pleť).
Výhodou je minimální parfemace, lehká, téměř gelová konzistence a cena 70 Kč z 30 ml. Rozhodně milé překvapení. Asi nebude do letních měsíců, ale po zbytek roku po něm znovu sáhnu. / First is czech panthenol creme from pharmacy that really surpised me, because it was really cheap and results I had from it was far better than expensive brand.
2. MAC pant pot Painterly je matný béžový krémový stín, o krapet tmavší než odstín mé pleti, který nejen že udělá hezkou bázi pod oční stíny (zvýrazňujě a fixuje stín), ale v případě že ho použjiji samotný jako stín efekt "já se vůůůbec nelíčím" . Používala jsem ho jako bázi pod líčení a jeho výhodou je výdrž. a to, že se neslévá. Vůbec paint poty od MACu jsou mým oblíbeným produktem této značky, jejich konzistence se liší  dle druhu jestli jsou lesklé, nebo matné od Gelové po krémovou (časem bude samostatný příspěvek, nebojte). Jedinou nevýhodou paint potů je, že relativně rychle vysychají a cena. / Mac paint pot Painterly I use as a base for shadows or when I am in really hurry as actual shadow, It is a litle bit daker than my skontone so it adds depth to my eyes.
3. Jestli se bez nějakého produktu neobejdu tak je to tužka na oči, v tomto měsíci u mně vedla Urban Decay 24/7 v odstínu Underground. Barevně je to lesklá střední hnědá, která není teplá, ač má metalické odlesky.
Velkou výhodou UD 24/7 tužek je to že z vás po několika hodinách neudělají pandu, což bohužel bývá efekt levných tužek z drogérie. Tím, že je lesklá se asi nebude hodit pro všechny věkové kategorie, ale mě jako linka na horním víčku otevře pohled. / Another product was Urban Decay 24/7 shade Underground mid tone yet cool shimmery brown I love it and 24/7 don´t smudge at all.
4. Jestli na očích líčení uberu, na rtech si zase přidám v tomto měsíci jsem prakticky střídala jen tři produkty na rty a všechny tři byly MAC Kissable lip gloss.  Jsou sice označeny jako lesk, ale je to spíš rtěnko lesk, tedy velmi, velmi dobře pigmentovaný, neprůhledný hutný lesk, který vypadá jako lesklá rtěnka. Zleva jsou to cihlově červený Strut your Stuff, fuchsiově růžový Scandelicious a žvýkačkově růžový Vanity Fair. Ale nejčastěji jsem sáhla po Strut your Stuff, protože červené rty jsou ikonické :). Jedinou nevýhodou je, že při neopatrné aplikaci může mít tendenci se rozpíjet./ In the last month  I was really fond of bright lips and here are my most used lip products. MAC Kissable Lip Gloss, they are LE from collection Peacocky. They are fantastic, more liquid lipstick than gloss and their staying power and opacity is impressive: I weared warm red shade Strut your Stuff most. My favourite lipgloss formula by MAC so far.
5. A jako poslední a nikoliv nejméně používaný je kompaktní pudr T.LeClerc 02 Peche. Co o něm říct, za mě je TLC jednička co se týká pudrů ať už sypkých, nebo kompaktních. Tento výborně matuje, nedělá krustu a pleť po něm vypadá jako broskvička. / And last but not the last is T.LeClerc pressed powder in shade no2 Peche. I do believe TLC make the best loose and pressed powders. They correct skintone without making mask effect.
 A na závěr kombinace tužky, paint potu a lesku.

9 komentářů:

  1. fakt zaujmave kusky, ispirovala si ma:)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý post! Zamilovala jsem se do té tužky, má nádhernou barvu, asi ji potřebuju! A ten krém by možná taky stál za vyzkoušení... :-) A těším se na článek o paint potech, protože jsem zkusila jen jeden a vůůůůbec mi nedržel, tak jsem zvědavá na rozdíly mezi nimi.

    OdpovědětVymazat
  3. Já teď čekám na Vanity Fair, tak jsem zvědavá. A dost ti závidím, že můžeš nosit na rtech červenou! Jo a ta kombinace barev na poslední fotce je mooc povedená!

    OdpovědětVymazat
  4. Evie ty jo děkuji :), jsem ráda že se líbí.

    Ta tužka je skvělá, tak jestli to zase nebude tím, že mám sušší víčka? Mě vůbec krémové produkty na očích dobře drží.

    Míno, uvidíš, mě velmi vyhovuje konzistence. Já nevím jestli můžu, prostě ji nosím, tak nějak kompenzuju malou pusinu výraznou barvou.

    OdpovědětVymazat
  5. Dajánko, skvělý článek. :) Chi, chi, však jsem pro tohle téma taky hlasovala. :D Zaujala mě hlavně tužka, která vypadá vážně krásně. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Veru, já jsem si říkala, že tak nějak to bude. Ano ta tužka je super. Mám teď na cestě fialovou, tak jsem zvědavá a udělám srování UD tužek.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, četla jsem tvůj koment u Míny na blogu...Mám na tebe dotaz ohledně značky UD...Sháním Naked Palette...Nevíš, jestli se dá v Čechách sehnat, popřípadě kde? Co sem našla na e-shopech, tak žádnej neposílá zásilky do Čech a do zahraničí se v nejbližší době nechystám...Díky Martina

    OdpovědětVymazat
  8. Martino, bohužel nedá. Navezli jen UD k uvedení Pirátů karibiku, ale pokud máš kartu dá se sehnat na hq hair, nebo look fantastic za 35 GBP a posílají zdarma do ČR z GB, takže nehrozí clo a dph.

    OdpovědětVymazat
  9. Děkuju moc za info a přeju hezkej večer :o) Martina

    OdpovědětVymazat