China Glaze Crushed Candy přes China glaze Papaya Punch

Včera byla samotná  China glaze Papaya Punch, ale vzhledem k počasí jsem se rozhodla ji mírně ozvláštnit, a protože jsou u nás konečně v prodeji laky China glaze Crackle nedalo mi to nevyzkoušet hned jako zajímavý kontrast China Glaze Crushed Candy.
Crushed Candy je světle modrý (ne šmolkově, ale spíš miminkovsky) praskací nadlak.
Opět platí lakovat pouze na suchý povrch, nejlépe na lak bez naldlaku. Praskací laky zasychají matně, takže pokud máte rádi lesklé nehty je potřeba přetřít vrstvou nadlaku.
Mám li být zcela upřímná, tak praskací nadlak od OPI mi vyhovuje víc, je to asi tím, že s ním jdou udělat manší prasklinky (a já ráda vlasové, spíš než ty opravdu velké), jde nanášet v tenčích vstvách (na druhou stranu, tenhle je víc plastický) . China má na práci lepší (rozuměj užší) štěteček, rozhodn při rychlém nanášení příjemnější než pádlíčko od OPI, ale je to zase o osobních preferencích.
A detail:
Pokud sháníte laky China glaze v ČR, tak rozhodně doporučuji hair beauty, mají nejlepší ceny 140 kč/ks, občas akce a dokonce je možné si laky prohlédnout naživo. Já u nich kupuji "svoje" Chiny.  
Celkové dojmy:

  • pozitivem: miminkovsky modrá crackle
  • negativem: hutnější konzistence
Summary: I decided to change my yestereday manicure with China glaze Papaya Punch and add cracle effect seemed great idea so here it is - China Glaze Crushed Candy over China glaze Papaya Punch. Baby blue such as Crushed candy is usually outside my comfort zone, yet I like it over orange. China glaze crackles varies in consistecy, this one is thicker, so cracles are bigger then OPI ones and kind of plastic. I think brush of China is easier to control than trademark wide OPI. How do you lke it.  

7 komentářů:

  1. Já mám taky ráda menší prasklinky a ty tvoje mi přijdou úplně v pohodě. Mně to s ním ale vůbec nešlo, za mě vede Barry M (OPI nemám).

    OdpovědětVymazat
  2. TheNailAddict: Yes, king of summery bright and soft sing in the same time.

    Peti: Jako jsou malé, ne že ne, ale nejsou úplně vlasové, jako dělá OPI. Já to psala, že jak je hutnější tak prostě nebude vyhovovat každému. Za mě vede štěteček Chiny, ale konzistence OPI.

    OdpovědětVymazat
  3. A já ještě pořád nemám žádný Crackle! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Lída je má všechny a levně :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já taky ještě žádný praskací nemám a popravdě zatim toho nelutuju, mně se to fakt pořád nelíbí :D...a tahle kombinace, nó když dám dohromady oranžovou,kterou nemám ráda plus praskací lak, který se mi nelíbí,tak co z toho tak může vzejít :D....takže za mě nene, tohle není můj šálek kávy :-).

    OdpovědětVymazat
  6. Každý máme něco, já tě úplně chápu.

    OdpovědětVymazat