RBL Ironic/Iconic is coming soon - package and bottle pictures

Přišla mi jarní kolekce od RBL.
I když se může zdát zdánlivě nudná, není tomu tak, překvapivě jsem se zamilovala velmi do dvou, jeden se mi líbí moc a u jednoho zatím nemám vyhraněný postoj. Hádejte které laky jsou mými favority?
Je jím RBL Decourus - kakao s bílými odlesky...
RBL Iconoclast - černá s bílými odlesky...
RBL Insouciant - šeříkově-šedá s modrými odlesky...
nebo snad RBL Recherche - švestkově kávový krémík?
recenze budou záhy následovat.
P.S.: Kdyby Vás zajímalo, takto poctivě balí laky v RBL
Summary: Today I recieved my parcel from RBL with SS 11 collection Ironic/Iconic and I am not disappointed. I am totally in love with two polishes, I like one and with one I am not so sure yet. Which do you think is which. Reviews will follow soon.

5 komentářů:

  1. Insouciant <3!!! Moc se těším na recenzi!

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem moooc zvědavá na recenze!!

    OdpovědětVymazat
  3. Great haul! Insouciant reminds me of Paradoxal :))

    OdpovědětVymazat
  4. Ježiš to je bezva! Já se tak těším, až o nich napíšeš! Nejvíc jsem zvědavá na Iconoclast, to je můj favorit :) A to jejich balení je dokonalé, sama jsem to jednou taky zažila ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Peti, budu spěchat :)

    Mína, pokusím se je vytvořit co nejdřív.

    Alluring mum, me too, but base is lavander instead grey and shimmer moro dimensional.

    Soni, pokusím se, mrcha se nechce fotit. Jinak balení mě byl líto rozbalit.

    OdpovědětVymazat